annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pluimen / Statistieken

Topic gestart op: 04-01-20 00h51

Antwoorden: 1 antwoord

Cdt24801
Wijze
Wijze

Pluimen / Statistieken

 

Zomaar even, voor de statistieken:

Het is nu 04 januari 2020, 00.39 Hr in de nacht.

Momenteel zijn er 17.008 geregistreerde Tribers op dit forum. Dat betekent natuurlijk niet dat die ook allemaal nog steeds actief zijn, maar ze hebben zich ooit geregistreerd.

Op de nederlandstalige versie zijn er momenteel 1.021 Tribers die minimaal één pluim gekregen hebben. Op de franstalige versie zijn er dat 1.832, dus bijna het dubbele.

Daar mogen we niet bij vergeten dat er dubbeltellingen inzitten, d.w.z. Tribers die op beide versies actief zijn of geweest zijn (en op beide pluimen verdiend hebben). Ondergetekende hoort daar ook bij, net als alle vroegere en huidige CM's en Mod's. Maar zo heel veel zullen er dat in totaal niet zijn.

Dit is volgens mij toch wel een indicatie dat Orange meer vertegenwoordigd is in het zuiden van ons landje. Ergens logisch, omdat, als ik mij niet vergis, een grote operator die Telenet wel is, niet actief is bij de zuiderburen. Als ik mij daarin vergis, verbeter mij dan aub.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  het zijn statistieken die wel waar zijn kwa aantal leden en dergelijke. Ook is Telenet niet actief in het zuiden van het land. Het is opgericht in België en het is nooit verder gegaan als enkel België en dan heb ik het niet over Liberty Global. Moest onze Duco nog aan de macht hebben gestaan zou het wel anders gelopen zijn maar dat is bijzaak. 

Orange daarin tegen is een franse onderneming die overgenomen is dus ja die zijn inderdaad actief in het zuiden van het land , meerdere landen zijn vertegenwoordigd door Orange.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen