annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Powerline

Topic gestart op: 31-08-20 18h06

Antwoorden: 3 antwoorden

Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Powerline

OPGELOST

Hallo, zijn de powerline's van Orange met contactdoos geintegreerd ? En weet iemand de prijs van deze powerline ?

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Joach
Veteraan verkenner

@Rafcke54 welkom op Tribe. Op de website van Orange vind ik enkel de Mesh WiFi terug. Versterkt WiFi signaal en heeft geen ingebouwd stopcontact. Ideaal indien aansluitpunt voor ethernetkabel aanwezig is op de plaatsen waar WiFi moet voorzien worden, maar connectie met modules onderling kan gemaakt worden zonder ethernetkabel. De eerste module moet je steeds verbinden met modem via ethernetkabel. Prijs is 99,95 euro voor 2 stuks, 139,95 euro voor 3 modules. Aantal modules is afhankelijk van de oppervlakte van de woning. Wat is de bedoeling van aanschaf of gebruik powerline? Heb zelf geen idee of je powerline via Orange kan aanschaffen? Ikzelf heb powerlines van Devolo, zijn wel prijzig, maar van goede kwaliteit en hebben ingebouwd stopcontact. Heb wel grote woning. Er zijn nog andere alternatieven en kunnen andere tribers je hierbij helpen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Joach
Veteraan verkenner

@Rafcke54 welkom op Tribe. Op de website van Orange vind ik enkel de Mesh WiFi terug. Versterkt WiFi signaal en heeft geen ingebouwd stopcontact. Ideaal indien aansluitpunt voor ethernetkabel aanwezig is op de plaatsen waar WiFi moet voorzien worden, maar connectie met modules onderling kan gemaakt worden zonder ethernetkabel. De eerste module moet je steeds verbinden met modem via ethernetkabel. Prijs is 99,95 euro voor 2 stuks, 139,95 euro voor 3 modules. Aantal modules is afhankelijk van de oppervlakte van de woning. Wat is de bedoeling van aanschaf of gebruik powerline? Heb zelf geen idee of je powerline via Orange kan aanschaffen? Ikzelf heb powerlines van Devolo, zijn wel prijzig, maar van goede kwaliteit en hebben ingebouwd stopcontact. Heb wel grote woning. Er zijn nog andere alternatieven en kunnen andere tribers je hierbij helpen. 

Rafcke54
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor deze info. Ik heb intussen ook het een en ander opgezocht en ga ook de Devolo powerlines bestellen.

Josette
Wijze
Wijze

Goedenavond, voor jou eerst ......................

 

Tagnieuw.jpg

Op het antwoord van je vraagje even geduld aub ik kan je daar niet mee helpen.

Fijne avond nog.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen