annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met het forum?

Topic gestart op: 02-07-19 22h53

Antwoorden: 9 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Probleem met het forum?

 

@Totem 

Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.

Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....

Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?

Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?

Ben benieuwd ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem 

Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.

Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....

Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?

Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?

Ben benieuwd ...

Ugh @Cdt24801,

We zijn inderdaad bezig met de implementatie van een nieuwe structuur voor Tribe. Dit bedoelt dat sommige berichten worden verplaatst. 

Wat betreft de "unread berichten" is inderdaad heel raar. Heb je dit probleem nog recent ondervonden? Wat gebeurt er na een refresh van je browser?

Tribe, je nieuwe structuur komt eraan ! Be ready !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Totem  schreef:.. knip ...

Wat betreft de "unread berichten" is inderdaad heel raar. Heb je dit probleem nog recent ondervonden? Wat gebeurt er na een refresh van je browser?

Tribe, je nieuwe structuur komt eraan ! Be ready !

Totem


Inderdaad, daarnet nog, de eerste vijf van het topic "Mobiel" stonden "unread" terwijl ik ze wel degelijk gelezen had.  Ook in "Internet" was er ééntje dat ten onrechte "unread" stond.

Een refresh van de browser maakt geen verschil.

En de positie en het aantal zijn volledig random, daar valt geen lijn in te vinden, althans ik zie er toch geen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  schreef:.. knip ...

Wat betreft de "unread berichten" is inderdaad heel raar. Heb je dit probleem nog recent ondervonden? Wat gebeurt er na een refresh van je browser?

Tribe, je nieuwe structuur komt eraan ! Be ready !

Totem

Inderdaad, daarnet nog, de eerste vijf van het topic "Mobiel" stonden "unread" terwijl ik ze wel degelijk gelezen had.  Ook in "Internet" was er ééntje dat ten onrechte "unread" stond.

Een refresh van de browser maakt geen verschil.

En de positie en het aantal zijn volledig random, daar valt geen lijn in te vinden, althans ik zie er toch geen.

Ugh @Cdt24801,

Ok bedankt voor je samenwerking, Totem geeft het door aan het team.
Tribers ! Be ready, de nieuwe structuur komt eraan !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Bij deze, zonet gezien dat de nieuwe structuur van toepassing is. Eén van de gevolgen is dat alle posts nu als "unread" staan, maar daar hebben we uiteraard alle begrip voor Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen