annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met het forum?

Topic gestart op: 02-07-19 22h53

Antwoorden: 9 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Probleem met het forum?

 

@Totem 

Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.

Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....

Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?

Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?

Ben benieuwd ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

De eerste dagen van de nieuwe structuur heb ik nog een keer of drie een post onterecht als "unread" zien staan (en natuurlijk te rap erop geklikt en vergeten een screenshot te maken Verlegen smiley), maar daarna heb ik het geen enkele keer meer vastgesteld.

Ik hou het in het oog maar heb er goed hoop in dat het opgelost is Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nog steeds geen enkel probleemgeval meer tegegekomen .... keeping the fingers crossed Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  klopt 1 rubriek is leeg staan geen berichten in. De rest heb ik niet opgelet moet ik zeggen maar zal wel opgelost worden of er is een verandering aan het plaats vinden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Daarmee weten we nog steeds niet wat er met al die berichten gebeurd is die gepost stonden in "Mijn account en verbruik" ....

En zijn we zeker dat in de andere topics ze er wel nog ALLEMAAL staan?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Cdt24801  schreef:

 

@Totem 

Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.

Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....

Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?

Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?

Ben benieuwd ...


Ik hzb dat vroeger ook al eens gezegd dat er dingen verplaats werden; Dan deden de moderators van het forum dit; Wat jij nu zegd heb ik niet gezien omdat ik niet zoveel meer op dit forum zit. maar wat je beschrijft vind ik wel vreemd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen