annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met keuze avatar

Topic gestart op: 13-12-19 20h35

Antwoorden: 14 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Probleem met keuze avatar

 

 

Er is blijkbaar sedert enige tijd een probleem op Tribe: het kiezen van een avatar is niet meer mogelijk in de settings van het profiel. Bestaande leden kunnen niks meer aanpassen en nieuwe leden hebben zelfs helemaal geen keuze, ze hebben d' office dat blauw/zwarte geval als avatar.

Wat ik niet heb kunnen testen omdat ik geen FB heb: de nieuwelingen die zich aanmelden met hun FB profiel, krijgen die nog steeds hun profielfoto van FB mee op Tribe? Wie kan of wil dat eens uittesten?

Zie de discussie en enkele printscreens in deze thread.

Zodus, hier een warme oproep aan @Totem en @NelsonM om intern dit nader te bekijken en een oplossing eraan te geven via de bevoegde diensten. Waarschijnlijk Khoros eens aan de oren trekken ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Is die oplossing misschien enkel geldig voor Tribers die ook met facebook werken? Want dat heb ik niet. Zou het daaraan kunnen liggen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sveke
Leidende verkenner

@Cdt24801 

Ik heb het gemerkt dat het vrij saaie avatars zijn bij de nieuwe leden. Hopelijk komt hier nog verandering in.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sveke  schreef:

@Cdt24801 

Ik heb het gemerkt dat het vrij saaie avatars zijn bij de nieuwe leden. Hopelijk komt hier nog verandering in.


Ge spreekt nog in het meervoud .. Als ge u momenteel nieuw inschrijft is er welgeteld één avatar ter beschikking ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Florence1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit probleem ook ik denk dat het gewoon een tijdelijke storing is 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja inderdaad, alle recente nieuwe leden kunnen zeggen dat ze er ook last van hebben hé 😉

En dat het iets van tijdelijk aard is, dat hopen we allemaal. Het is enkel maar kwestie dat de CM en/of de Mods dit hier meelezen en de aan hun geadresseerde mentions bekijken. Anders gaat er niet veel gebeuren vrees ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen