annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met nieuwe SIM-kaart (nieuw nummer)

Topic gestart op: 01-04-20 14h55

Antwoorden: 23 antwoorden

Bvdb
Gewaardeerd verkenner

Probleem met nieuwe SIM-kaart (nieuw nummer)

OPGELOST

Dag iedereen, 

Mijn probleem: Ik heb een nieuw nummer (met abonnement) bij orange besteld en heb die vorige week vrijdag geactiveerd. Hiervoor heb ik zoals in de brief staat de juiste stappen gevolgd. We zijn nu een halve werkweek verder en ik kan nog steeds niets met dit nummer doen (SMS'en of bellen). Nochtans zou dit maar één werkdag in beslag nemen. 

De hulpdesk heb ik hierover al gebeld (met een ander nummer natuurlijk) zij sturen mij door of de verbinding wordt verbroken. Vandaar mijn vraag hier: Hoe komt het dat dit nummer nog niet werkt? Komt dit door de corona-hysterie of moet ik nog iets doen? 

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Bvdb  ik vermoed dat alles een beetje vertraging heeft door de corona crisis. Het is niet de eerste post want heb er al gelijkaardige gelezen deze week. Vergeet niet dat alles bij de klantendienst en het webcare team terecht komen om dergelijk zaken op te lossen. In de normale situatie kan men naar een shop en het is opgelost maar door de sluiting ervan krijgen ze alles te verwerken. Bedenk ook dat als er meerdere door het systeem geactiveerd meoten worden dat het wel een tijd in beslag kan nemen . Moest men teveel willen doen in het systeem zal dit ook vast lopen door meerdere bewerkingen ervan en dat is ook niet de bedoeling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 ANTWOORDEN 23
KennyDeWever
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wacht al meer dan een week. Ik ben al 20 jaar klant met 2 abonnementen. Dit zou het derde worden. Maandag hoeft het niet méér voor mij. Dan gaan de proximus shopd ook terug open. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KennyDeWever  je kan altijd eens via Messenger een bericht sturen. Die sturen dat naar de juiste diensten en kijken dat voor je na. Als daar een oplossing is dan sturen die een bericht terug of bellen die je op om te zeggen dat het is opgelost. En als je al meer dan een week wacht vermoed ik niet dat je zelf al een stap hebt ondernomen om het opgelost te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KennyDeWever
Gewaardeerd verkenner

Ik heb verschillende keren met fe klanten dienst gebeld. Ik kreeg het antwiord dat dit probleem zich vanzelf oplost binnen dit en 2 weken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KennyDeWever  nee nee blijven aandringen he ook eventueel voor een dossier aan te maken. Als je stuurt via Messenger ben je rapper geholpen , maar dat is mijn ervaring. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen