annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel foto veranderen

Topic gestart op: 13-12-19 12h40

Antwoorden: 38 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Profiel foto veranderen

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Labels (1)
38 ANTWOORDEN 38
Godts
Veteraan verkenner

Dit is mogelijk maar ik krijg dit ook niet inorde al foto upgeload maar steeds geeft hem foutmelding

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

Dit is mogelijk maar ik krijg dit ook niet inorde al foto upgeload maar steeds geeft hem foutmelding


Om een eigen avatar up te loaden moet je minstens Aspirant genezer zijn. Nog een beetje geduld dus.

Een andere mogelijkheid is in de settings uw facebook profiel te koppelen aan uw Tribe profiel. Het resultaat daarvan is dat uw FB foto dan ook in Tribe als avatar gebruikt wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Hallo @Lucas_E,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Er ontstond inderdaad een technisch probleem met de avatars, het is nu opgelost !

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing


@NelsonM  schreef:

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

... knip ...

Er ontstond inderdaad een technisch probleem met de avatars, het is nu opgelost !

Groetjes,
Nelson 


@NelsonM 

Het is nochtans voor mij nog steeds niet mogelijk om een andere avatar te kiezen. De lijst is leeg, ik heb zelfs deze blauw-zwarte niet zelf kunnen kiezen, dat was d' office zo toen ik mij registreerde. Aangezien ik nog geen genezer ben kan ik ook niks zelf uploaden. Via facebook is voor mij geen optie.

Leden met de meeste pluimen