annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto bewerken

Topic gestart op: 29-11-19 12h54

Antwoorden: 70 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto bewerken

Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars

Labels (1)
70 ANTWOORDEN 70
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ah OK, nu snap ik uw vraag.

Het antwoord is vrij eenvoudig: in de Orange Tf app is uw eerste icoon bovenaan uw favorieten en uw derde icoon uw contacten. Daartussen staat een icoon van een uurwerk, en dat is uw geschiedenis.

Daarin krijgt ge mooi chronologisch al uw inkomende en uitgaande gesprekken te zien, met uurtijd, duurtijd en naam of nummer van de beller / gebelde.

Dat is het dus wat je zocht vermoed ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Klein detail nog: als je iemand gebeld hebt of je bent gebeld, zie je onder die naam (of nummer) één of meerdere icoontjes: een zwart pijltje schuin naar beneden, een zwart pijltje schuin naar boven of een rood pijltje dat naar beneden gaat en terug naar boven kaatst. Dat betekent inkomend, uitgaand of gemist/geweigerd gesprek.

Klik dan op de betreffende naam (als het meerdere symbooltjes zijn) en je krijgt de lijst met de details te zien.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Maar saperdeboere toch ... Zo simpel ...waarom heb ik dat niet zelf gevonden ... De uitleg over de pijltjes zijn ook goei weetjes.

Weeral bedankt cdt24801 en prettige avond verder.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ach ja, weet ge, moesten alle vragen en problemen zo simpel zijn .... Smiley Tong

En weet ge, 't is een hobby, als ik het niet graag deed was ik hier niet zo aanwezig hé. En ik heb maar van één ding spijt, en dat is dat ik het bestaan van Tribe een maand te laat heb ontdekt ... nu heb ik de badge "pionier" niet .... en dat is iets dat ge nooit kunt inhalen ... Als ge start gemist hebt is 't voorbij ...

EDIT: heb het even nagekeken, er zijn slechts 62 personen die de badge "pionier" gekregen hebben. Een groot deel daarvan zullen wel Orange medewerkers of familie/kennis ervan zijn vermoed ik ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Goeiemorgen !

Ik weet niet wat "pionier" betekent bij Tribe... voor mij is het maar een naam die men verdient. Het feit dat je vrijwillig de mensen met een probleem helpt is oh zoooo veel belangrijker. Pionier of ni, er zijn zeer veel mensen jou en het Tribe team erg dankbaar voor de hulp die we duidelijk en vriendelijk aangeboden krijgen.

Aangename zondag verder 😊.

Leden met de meeste pluimen