annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel?

Topic gestart op: 30-03-20 17h36

Antwoorden: 9 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Profiel?

Goedemiddag,

is het niet mogelijk dat als we op een profiel klikken

kunnen zien met wie we echt bezig zijn?

Of eigennaam ja daar kunnen ze mee liegen.

Maar hun woonplaats mag verplicht zijn in mijn ogen.

En anders niet toelaten.

Pfffffffffffff staan zoveel berichten in wat ik vind en dat is persoonlijk,

gewoon gezet worden om te intimideren!

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  eigenlijk wil iets meer informatie over hem of haar in het profiel ? Maar als je over een naam kan liegen kan je ook over je woonplaats liegen. Nadeel van een openbaar forum is dat je erop kan zetten wat wil Josette. Je kan niet iedereen koppelen in het systeem aan zijn of haar adres want er zullen er ook tussen zitten die helemaal geen klant zijn bij Orange. Daarbij komt nog eens dat op een openbaar forum privacy gerespecteerd dient te worden en dat men het dus niet verplicht is. 

Heb je een nare ervaring nu gehad of iets anders ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Patrick als ze willen kunnen ze dat wel verplichten als ze zich registeren.

En ik vind ook die géén klant zijn bij Orange dat

ze hier niet moeten komen neuzen. Maar het word door verschillende

niet gerespecteerd. Ik meld het meteen, dan weten ze dat bij deze.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  neuzen kan altijd he , er zijn er genoeg die info komen vragen over bepaalde dingen of een overstap willen doen naar Orange. 

Je hebt er inderdaad altijd bij die komen zien die niks vragen of gewoon een opmerking maken met niks erin of wat nergens op lijkt. Maar dat is niet enkel hier hoor geloof me. 

Ja registratie met adres zou kunnen maar of je dat kan en mag verplichten ben ik toch niet geheel zeker van hoor. Gsm nummer misschien tot daar aan toe maar adres ??? 

Maar als ik mag vragen Josette hoe kwam je ineens op het idee ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Gewoon, omdat dit allang op mijn maag ligt!

En vanmorgen stonden er vele berichten van een persoon met onlogische woorden in.

Plezant is anders. Ik heb ze meteen gerapporteerd.

Ze zijn verwijderd geworden, maar ze geven daar ook geen bericht van, dat is spijtig!.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen