annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Publiek apn op flybox

Topic gestart op: 22-05-20 16h33

Antwoorden: 7 antwoorden

APNpubliekmaken
Gewaardeerd verkenner

Publiek apn op flybox

OPGELOST

Is het nu mogelijk om de apn te veranderen zodat je een Nat type A,B,C of 1,2 hebt? Deze vraag is al gesteld, maar de antwoorden zijn vaag en begint frustrerend te worden. Ik zie da je orange moet contacteren zodat ze mijn apn publiek kunnen maken en dat heb ik gedaan. Als antwoord krijg ik dat jullie dat niet kunnen doen, maar dat ik dat zelf kan aanpassen door een nieuwe apn aan te maken (onder de naam web.pro.be) Dit heb ik gedaan en het heeft niks verandert. Ik zit nog altijd op Nat type D, waardoor ik 99% van de tijd geen matches kan joinen, niet met mijn vrienden kan spelen of niks kan hosten. Kunnen jullie aub een deftig antwoord geven en niet "contacteer ons op sociale media", want ze weten zelf van niks precies. Als het niet mogelijk is, zeg het dan zodat ik naar een ander betere provider kan gaan! Het is spijtig, want ik ben op zich blij net wat ik heb, maar zet het aub bij jullie advertisement als het bijna onmogelijk is om te kunnen gamen online! Alvast bedankt voor de antwoorden.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@APNpubliekmaken 

Als ik dat hier allemaal lees ...

Heel droevig van die helpdeskmedewerkers ..

Het is inderdaad eigenlijk heel eenvoudig: van Orange uit moet er een wijziging aan uw systeem doorgevoerd worden. Daarna kun je de nodige instellingen uitvoeren en werkt het allemaal. je kan hier op Tribe getuigenissen vinden van klanten waar ze het wel voor gedaan hebben. je kan het dus niet zelf wijzigen, voor alle duidelijkheid.

En dat voorbehouden voor professionals is bullsh*t

Nogmaals contact opnemen en blijven lastigvallen. je kan met de zoekfunctie die bewuste post eens opzoeken en daarnaar refereren.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Flyboxen hebben een privé-adres en dit is normaal, zo is het gepland omdat het werkt met een gsm-nummer en een simkaart. Om openbaar te worden, moet je, zoals je deed, de APN wijzigen van web.res.be in web.pro.be EN contact opnemen met Orange zodat ze de wijzigingen ook thuis aanbrengen ... maar dat doen ze niet hoeft niet. Openbare adressen zijn voorbehouden aan professionals. Dus je moet erop staan ​​... vriendelijk. Soms werkt het.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
APNpubliekmaken
Gewaardeerd verkenner

@bulrog 

Ik heb Orange vriendelijk gecontacteerd en ik heb al een paar dagen gewacht voor een antwoord dat niet helpt. Waarom vertellen zij mij niet dat zij het niet willen aanpassen voor mij in plaats van te zeggen "nee we kunnen het niet langs onze kant, jij moet dat aanpassen". Het zorgt voor veel verwarring, want blijkbaar moet ik dat zelf aanpassen, maar als ik dat doe, werkt het niet, omdat Orange dat ook moet aanpassen. Als ik dat zeg tegen hun kunnen ze dat niet, maar u zegt van wel. En waarom werd er iemand deftig geholpen met hetzelfde probleem en ik niet? 

0 pluimen
bulrog
Wijze
Wijze

Goede vraag ... Ik denk dat we het aan Orange moeten vragen. Hier vind je alleen klanten.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
APNpubliekmaken
Gewaardeerd verkenner

@bulrog

Toch bedankt voor je hulp! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen