annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

Geen idee Stefaan want dat was ver voor de tijd dat ik hier ben gaan wonen. Maar ik kan je wel het bedrag zeggen voor de BBQ dan kan je het zeggen: het was totaal alles samen drank en eten dus €200 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Andrew1  dat klinkt ook niet al te best. Gelukkig hebben we goede doktoren om ons te herstellen en zijn we we ( hopelijk toch ) sterk genoeg met veel doorzettingsvermogen. 

En ja voor de rest ben ik meestal hier te vinden als ik niet op mijn werk ben. Dus je gaat mij hier toch vaak online zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey@Andrew1 

Ook van mij welkom, leuk dat er eens nog iemand de durf heeft van hier mee te babbelen. Dit is niet privé, in de titel staat ook alle leden, maar om de een of andere reden durven ze niet ...

En niet alleen babbelen, ge moogt ook vragen stellen hé.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Andrew1  goedemiddag !! Jij bent ook nieuw hier zie ik. Welkom op de Tribe! 

Lees zeker de topics eens door die ik heb gemaakt voor de nieuwkomers. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

En voor eventuele vragen kan je die altijd stellen !! Dan gaan we je zeker helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Andrew1
Gewaardeerd verkenner

Dank je.

Tof weer eens iets nieuws uit te proberen. De enige vraag die ik bezit is omtrend visual voicemail wat houd die nu juist in?

Leden met de meeste pluimen