annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

zo al van 5.00 uur bezig en vergeten hier binnen te springen.

Gisterenavond buiten zitten koelen hahaha, heerlijk.

Zo nu naar de regenkamer. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  en @Cdt24801  en @Vikaatje  en @ all the rest goedemorgen. 

Het is al weer de laatste voor deze week en dan nog een weekje werken en dan een weekje verlof. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  goedemorgen nachtbrak hahaha.

Ja een heel werk hebben wij eens gedaan met de klimop.

Dat blijft groeien. Wel fijn buitenwerk.

@Vikaatje  ook een goedemorgen, ja inderdaad een heel werk en we zijn er nog niet vanaf.

We gaan nog lang plezier hebben aan dat vreselijke virus. Linkje gezien van Uize Maxx?

@patrick2  en alle anderen een fijne dag toegewenst.

Het is verdorie nog 17° buiten. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Ik zie dat het al vrijdag is ... dus een goedenacht en strakjes al meteen een goede morgen gewenst 😊

Heel de namiddag strijd geleverd tegen de woekerplanten en slingerplanten die zich genesteld hebben in de oude dennenbomen aan de rand van den hof ... Ongelofelijk hoe dat exponentieel groeit ...

Ik heb die dingen de afgelopen jaren wel gesnoeid, maar hoe meer ik snoei hoe meer en hoe rapper er terug bijkomt ...

Vandaar mijn beslissing vandaag: gedaan met snoeien, uitroeien die dingen ... Maar dat is dus gemakkelijker gezegd dan gedaan ..

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Vikaatje
Veteraan verkenner

Hallo iedereen ,

@Josette , @patrick2 , @Cdt24801 en al de anderen

Vandaag en morgen drukke dagen. In mijn kleuterklas alle kasten uitmesten en proper maken ,het  speelgoed en de materialen wassen en ontsmetten. Een hele klus die nog even zal duren. Maar ik laat graag een paar dagen tussen , dus eerst weekend en dan volgende week weer een dag of 2 en zo verder tot alles klaar staat voor volgend schooljaar.  Nu in de zetel met mijn voetjes omhoog en straks vroeg mijn beddeke in dat ik er morgen weer fris kan aan beginnen. Tot morgen.

@Cdt24801 heel toevallig die leuze want inderdaad kennen wij elkaar niet 

Leden met de meeste pluimen