annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Vikaatje
Veteraan verkenner

Hallo iedereen

@Josette  Amai , jij was er al vroeg bij deze morgen🙂  In mijn jeugd ook heel veel last gehad van zon en warmte door zonne-allergie. Gelukkig met ouder worden geen last meer van . Maar 30 ° graden of uren bakken in de zon is nog altijd niets voor mij. Zeker niet in eigen land , in Italië gaat dat beter : naar het  zwembad en onder de luifel zitten. 

Wat betreft onze uitstappen. Vroeger was mijn man een blog begonnen over onze uitstappen maar na een tijdje is dat stilgevallen. Wij reizen nu bijna 16 jaar met de mobilhome. Verlengde weekends meestal in eigen land of Nederland of Frankrijk. Elk groot verlof naar Italië . Doordat ik kleuterleidster ben kunnen we alleen maar in schoolvakanties weggaan. Ik ga zeker eens gaan piepen op jullie link maar dat zal voor volgende week op verlof zijn. Eerst deze week nog wassen , ontsmetten enz... in mijn klas. 

Iedereen nog een fijne dag . 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2   goedemorgen,  veilig thuis gekomen?

En @Cdt24801 toch géén panne met de pc?

@ aan alle anderen, nog een fijne zondag voor iedereen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

Voor allen een hele fijne avond toegewenst.

Enne Stefaan op tijd in je nest hé. 😋

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  klopt dat café is 2 minuten lopen van huis. Maar ik pas wel op geen zorgen en patrick rijd dus ik kan een glaasje drinken want als ik rij dronk ik niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  toch maar goed opletten, er is er een gesloten geworden

daar in Tongeren wegens corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen