Jouw community
Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community: gebruiksregels, tips en tricks, suggesties, badges, ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende sjamaan

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Re: RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Ook een goedemorgen,

heb je nat gelegen?

Trouwens hoe gaat het met je pijn?

Bedankt deze zag ik weer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Goedemorgen, het weekend is er.

Hier de  was en beetje bekomen, de hitte is nog niet uit

mijn lijf. De paprikasaus moet ook weer gemaakt worden

wel een grote ketel in een keer hé.

Patrick ook niet als jij je bus leegmaakt? 

Ik zie de topic weer niet meer staan op het beginblad. Jeetje. Weer

zoeken langs een andere weg.

00006weekend.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Leidende sjamaan

Nee Josette ik lag droog maar het was bijna nat omdat de woef op mijn buik kwam dabben grrrrrr. 

Nu de pijn ja is er nog maar word wel wat minder het trekt zo nog in mijn buik en enkel de nacht lig ik nog hoog omdat ik geen adem krijg anders. En dat zal nog ff duren vrees ik omdat alles toch terug op zijn plaats moet komen.

Highlighted
Leidende sjamaan

Hey, ook een goede dag aan allen.

Josette, de kookmoeder  😋

Patrick, ge moet uwen hond leren buiten dabben ... onze woef komt trouwens niet binnen.

Strakjes verder doen .. Nog veel werk ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

Ja Stefaan en ze kreeg naar haar voeten van mij want het resulteerde erin dat ik om 8 uur op was. Nu kan ze er ook weinig aan doen want ze weet niet wat er aan de hand is dus ja was haar vergeven. 

Josette is altijd in de weer voor lekker eten te maken 😛 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Goeiemiddag 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Andrew1  goedemiddag !! Jij bent ook nieuw hier zie ik. Welkom op de Tribe! 

Lees zeker de topics eens door die ik heb gemaakt voor de nieuwkomers. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

En voor eventuele vragen kan je die altijd stellen !! Dan gaan we je zeker helpen. 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Dank je.

Tof weer eens iets nieuws uit te proberen. De enige vraag die ik bezit is omtrend visual voicemail wat houd die nu juist in?

Highlighted
Leidende sjamaan

@Andrew1  de Tribe is zo heel nieuw niet meer maar het kan zijn dat je het nu pas ontdekt. Maar hier kan je dus alles vragen he en het moet niet perse gelinkt zijn aan Orange of over Orange te gaan. 

Visual voicemail is bijna hetzelfde als de gewone voicemail enkel dat je niet meer moet bellen naar het nummer. Met de gewone voicemail heb je dus het nummer 5555 en dan druk 1 voor je bericht en dan druk 2 voor luisteren enz. enz. 

Met visual voicemail zie je het bericht op je gsm staan , je begin scherm. Dan druk je op afspelen en je hebt jou bericht. Je gsm moet dit wel ondersteunen natuurlijk en je moet de gewone voicemail wel actief hebben anders werkt het niet. Hier heb je een link met wat info , lees het zeker eens door en bij vragen stel ze gerust. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-stel-ik-mijn-voicemail

Leden met de meeste pluimen