annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Vikaatje
Veteraan verkenner

@patrick2 Mijn man dampt of vaped ook . Sinds een jaar of 3 . Maakt zijn smaakjes zelf , zijn bureau lijkt soms op een labo met al zijn flesjes en trechters
Josette
Wijze
Wijze

@Vikaatje  Eeeeeeeeeeeeeeeeek, zo vies en ongezond.

Ik heb het heel even gedaan, en dan volledig gestopt!

Rookte 2 pakjes volledig tot in de tenen hahahaha.

Nu 112 jaar geleden, en ben heel blij.

Maar af en toe denk ik hmmmmmmmmmmm.

@patrick2  blij dat te lezen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Vikaatje
Veteraan verkenner

@Josette Ik weet het maar ...hij is volwassen hé
Zeg 112 jaar is wel heel lang geleden 🙂
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen en een fijne zondag gewenst.

@Josette 

Gisteren de wildgroei afgewerkt, alls is nu uitgeroeid. nu liggen er twee bergen snoeiafval in den hof. De komende week wat laten indrogen en dan remork op en naar het recyclagepark.

En tegen da avond wat bezoek gehad, ons vierde kleinkind is gisterenavond geboren. Dan kruipt ne mens niet achter de PC hé ... Ons madam is nu naar de kliniek om eens te gaan loeren. Bezoek is heel beperkt in deze tijden, en dat is eigenlijk wel een goede zaak voor moeder en kind. Zouden ze permanent mogen zo houden, corona of geen corona.

@patrick2 

Gij schreef dat Patrick wel ging rijden en dat gij dus mocht drinken .. Dat is heel dubbelzinnig hé kameraad ... "Patrick", dat zijt gijlie allebei, dus ge kunt het op mekaar steken ...😋😎😂

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vikaatje
Veteraan verkenner

@ Cdt24801 Proficiat met de geboorte van uw vierde kleinkind. Dat van dat beperkt bezoek is zeker waar . Soms veel te veel bezoek en je komt als kersverse mama niet tot rust .
Leden met de meeste pluimen