annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

Er zal een moment zijn dat ik stop @Josette . Ben toch al gestopt met de sigaretten. 

Ja lekker eten is belangrijk Josette ik hoor het al je bent gelijk ik. Hou ook van lekker eten. Ah en een borrel ook he een wijntje of een pintje. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  oké maar evengoed proberen stoppen?

Euh wij eten op dezelfde tijden, maar met dit weer kan ik dat niet

in een keer klaarmaken.

Soep alle dagen verse wel een grote ketel en dan in bakjes

in de vriezer zo hebben we alle dagen andere. Stamppot ook heel lekker zelfs

op een regendag is dat lekker hahahaha.

Wij hebben waar de zon fel schijnt  aan de zijkant zo een zonnefolie aan de buitenkant

gedaan, die houd goed tegen.

Nu ga ik beginnen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  geen zorgen Josette ga naar een erkende shop hier in de stad die regelmatig gecontroleerd wordt dus geen probleem. 

Ja eten hier ook in de verschillende tijden. Nu slaatjes weer en af en toe natuurlijk ook warm er tussen door. En de winter echt meer hier stamppot. Ook veel soep trouwens in de winter is ook heerlijk. 

Airco hebben wij ook boven in de living deze stond eerst in de keuken beneden maar de ruimte is te groot om heel de dag te koelen. Op de koepel komt een deken om de zon buiten te houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 ,

geniet er maar van, ik kan nu niet buiten.

En dat vapen toch maar niet teveel doen. 🤔

De airco staat aan, anders lukt het niet.

Eten maken in verschillende tijden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  en dan die boerenkost is ook eens lekker hoor. Het is niet altijd 5 sterren diner denk ik. 

Zoals vandaag het weer is ja das goed te doen. Deur open de woefjes kunnen buiten de katten kunnen buiten wat wil een mens nog meer. Ah ja af en toe ik eens buiten ff dampen , nee niet roken maar vapen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen