annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

STORING NETWERK/4G & WIFI

Topic gestart op: 23-03-20 07h29

Antwoorden: 5 antwoorden

Nva
Gewaardeerd verkenner

STORING NETWERK/4G & WIFI

Op 22/03 rond 17u30/18u grote storingen met WiFi beginnen krijgen! Ik kan (mijn partner ook -> ook Orange) via men IPhone wel heel snel WiFi-verbinding maken met mijn netwerk en guest-netwerk, het icoontje toont ook volle verbinding aan maar alleen komt er geen WiFi door? Om 19u nog steeds hetzelfde probleem + mijn iPhone krijgt het moeilijk mijn WiFi-netwerk terug te vinden, deze verdwijnen heel vaak en eenmaal terug zichtbaar in de beschikbare netwerken is dit maar voor enkele seconden! Handmatig verbinden lukt wel nog, maar met nog steeds hetzelfde probleem, icoontje geeft volle verbinding aan maar er is niks van internetwerking te bespeuren?! Plus de verbinding van mijn IPhone en netwerkprovider begint ook te haperen, heel zwakke verbinding nog, mobiel netwerk gaat wél maar ook héél moeizaam! Om 19u30 alles weg! Tv& WiFi, 4G en 1blokje verbinding met provider Orange. 4G & Tv terug werkende rond 20u de rest ligt plat! Mijn iPhone vindt mijn WiFi-netwerk niet meer terug alsof deze niet bestaande is, handmatig lukt ook niet (bij geen enkele van ons twee!) Alles van stapjes, trucjes, handleidingen, etc etc geprobeerd om het boeltje terug ik gang te krijgen zonder succes! Het enige dat mijn router gedaan heeft is stof vangen & aangeven dat hij “werkte” (ON/OFF-lampje/voedingslampje) dus heb ik het maar wijselijk opgegeven om 2u (nog eventjes en ik had hem volledig uit elkaar gevezen!)  Deze ochtend om 6u30 ineens terug WiFi verbinding, alles werkt terug als ervoor precies of de storing is er nooit geweest, maar een half uurtje geleden merkte ik alweer vertraging in mijn WiFi netwerk en mijn providerverbinding is ook weer afgezwakt! Wie weet wat er gaande is bij ORANGE en hoelang dit grapje gaat duren? THX!! 💁🏼‍♀️

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Visjenet
Gewaardeerd verkenner

 

😨


Zo vervelend...

Alles resetten? 🤔 andere plek proberen ?? 

en nu?werkt het weer?🙏

Momenteel doet het iedereen tegelijkertijd

maar toch??

 

 

Nva
Gewaardeerd verkenner

Nu werkt alles wel weer zoals het hoort gelukkig! Is omdat de afgelopen maanden Jan&Febr. al met “vallen en opstaan” is geweest op vlak van vlotte verbinding dat ik nogal sceptisch bzn 🙈😅

Ik heb werkelijk alles geprobeerd gisteren, stond letterlijk op het punt voor hem nog uiteen te vijzen of te beginnen onderzoeken met mijn loup 😅🙈, gisteren vond ik da ook allemaal zo grappig niet 🙄.

enige wat ik niet kan is hem van plaats verhangen want mijn hoofdkabels liggen daar allemaal rechtstreeks aangesloten 😜

patrick2
Wijze
Wijze

@Nva  gisteren was er blijkbaar een storing algemeen heb hier nog al een post gelezen met hetzelfde probleem. 

Wil wel ook even mee geven dat het wel kan zijn dat u dit vaker gaat hebben op dit moment en dan bedoel ik meer het trage wifi. Aangezien iedereen op dit moment thuis werkt door de moeilijke tijden kan het wel zijn dat uw wifi daar hinder van heeft. Uw geburen gebruiken waarschijnlijk ook wifi en dat kan een probleem zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen NVa,

je kan hier eens gaan kijken of er storingen bij jou in de buurt zijn.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen