annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart data

Topic gestart op: 29-05-20 15h01

Antwoorden: 5 antwoorden

RuneM1108
Aspirant verkenner

Smart data

OPGELOST

Ik zou een gsm willen kopen maar als ik de prijs bepaal krijg ik smart data maar ik kan ook een abonnement nemen met mobile data. 

Wat is smart data of is het gewoon hetzelfde als mobile data?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RuneM1108 

Smart data is een optie die je kunt nemen wanneer je een foon aankoopt gecombineerd met een GO abonnement.

Je hebt Smart Data in drie smaken: 0,5 GB, 1 GB of 2 GB per maand, met als prijs  €5 , € 10 of € 15.

Die prijs komt bovenop uw maandelijkse abonnementsprijs, en dat gedurende 24 maanden.

Uw voordeel is dan dat je een korting krijgt op de prijs van de foon. Hoe hoger je een SmartData kiest, hoe groter de korting op uw foon bij aankoop.

EDIT: ik was het bijna vergeten:  Smart Data is inderdaad gewoon meer mobiele data die je kan opgebruiken. Met Smart Data te nemen koop je dus eigenlijk extra mobiele data bovenop de databundel van uw gekozen abonnement plus je krijgt een korting op de prijs van uw foon.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Oke, bedankt voor opklaring 👍

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je die smartphone ook kan kopen zonder smartdata - alleen zul je die wel ineens volledig moeten betalen

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@RuneM1108 

Smart data is een optie die je kunt nemen wanneer je een foon aankoopt gecombineerd met een GO abonnement.

Je hebt Smart Data in drie smaken: 0,5 GB, 1 GB of 2 GB per maand, met als prijs  €5 , € 10 of € 15.

Die prijs komt bovenop uw maandelijkse abonnementsprijs, en dat gedurende 24 maanden.

Uw voordeel is dan dat je een korting krijgt op de prijs van de foon. Hoe hoger je een SmartData kiest, hoe groter de korting op uw foon bij aankoop.

EDIT: ik was het bijna vergeten:  Smart Data is inderdaad gewoon meer mobiele data die je kan opgebruiken. Met Smart Data te nemen koop je dus eigenlijk extra mobiele data bovenop de databundel van uw gekozen abonnement plus je krijgt een korting op de prijs van uw foon.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


OdEssA
Gewaardeerd verkenner

Sorry om deze oude topic op te rakelen, maar ik ben aan kijken voor een nieuwe smartphone en ik kwam uit op deze topic door de smartdata korting 😉

Ik begrijp het principe niet goed van smartdata, ik heb nu een abo van 20gb voor 23€ en voor 35€ heb je 70gb. Waarom zou ik dan 15€ betalen voor 2gb extra te hebben als je een abo van 12€ duurder 50gb hebt. En je moet dat voor 24 maanden nemen als je korting wilt op je nieuwe smartphone. Dat is 360€ dat ik meer op 2 jaar moet betalen om 340€ korting te krijgen om mijn smartphone. Niet echt logisch volgens mij. Of is dat enkel interessant bij aankoop dure smartphone ??

Ik was vroeger bij telenet en daar krijg je altijd korting op je nieuwe smartphone zonder belachelijk veel geld te moeten betalen voor 2gb extra data.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen