annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone aankopen

Topic gestart op: 24-08-20 11h51

Antwoorden: 3 antwoorden

ElClassico
Aspirant verkenner

Smartphone aankopen

Hoi, hoewel ik al heel lang klant ben bij Orange, pas nieuw hier. Kan iemand me helpen met volgende vraag: Ik heb een abonnement met 3 toestellen, 2 ervan zijn aan vervanging toe, en dus zou ik twee nieuwe willen aankopen via een aanpassing van een abonnement  kan dit op één nummer van dit abonnement, of moet je de twee nummers opgeven waarvan je de toestellen wil vervangen. Of kan dit niet in één aankoop...

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@ElClassico  goedenavond voor jou ook deze:

 

Tagnieuw.jpg

Ik hoop dat je het vind wat je zoekt.

Maar misschien even naar een winkel in de buurt gaan. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
adizal
Leidende verkenner

Heb vorig jaar voor mijn zoon een Samsung Galaxy s10 gekocht, ik wou het doen via Orange maar heb vastgesteld dat bij Orange het toestel veel duurder is dan in sommige andere winkels.

Wel heb je bij Orange als klant de mogelijkheid om met een afbetalingsplan te kopen, maar de toestellen zijn wel duurder.

patrick2
Wijze
Wijze

@ElClassico  als klant zijnde kan je op twee nummers een toestel aankopen. Dus per nummer heb je dan een toestel en een afbetalingsplan. Moest je meer nummers hebben dan 2 kan je kiezen welke twee nummers je daarvoor gebruikt. je kan dus ook niet op één nummer twee toestellen zetten dat is niet mogelijk. 

En dat je hier nieuw bent , welkom op de Tribe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen