annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone

Topic gestart op: 22-07-20 22h12

Antwoorden: 2 antwoorden

Femkevdw
Gewaardeerd verkenner

Smartphone

Beste ,heb 1 maand geleden een smartphone besteld en heb nog niks ontvangen stuur hen steeds berichten en zeggen dat het " hoogste prioriteit " is maar merk er niet veel van ....

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Femkevdw 

goedenavond is deze topic voor jouw opgelost?

Wil je dan deze aanvinken en als oplossing accepteren.

Dank je wel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Femkevdw  de gsm zal je wel krijgen maar er zijn er meer die wachten op hun bestelling. En je dossier zal ook behandeld worden. Er zijn meerdere topics geweest waar in vermeld is dat de gsm vertraging opgelopen heeft. Dat is natuurlijk erg jammer maar door de Corona bestellingen die gedaan zijn en dan ook nog eens de Bpost die op minder dan halve kracht heeft gewerkt. Zou echt nog wat geduld hebben en je bestelling wordt wel geleverd. Moest je echt in hoge nood zitten dan je geld terug vragen en naar een shop gaan en daar als nog je gsm kopen. Maar eerst je bestelling annuleren en je geld terug vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen