annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stopt zomaar met opnemen

Topic gestart op: 24-07-20 16h55

Antwoorden: 9 antwoorden

Tessavdv
Gewaardeerd verkenner

Stopt zomaar met opnemen

Hallo

ik heb al enkele keren het probleem gehad dat de recorder zomaar stopt met een bepaald programma op te nemen en ik meestal dan een aflevering kwijt ben. 
Hoe komt dit en kan ik hieraan iets doen?

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Tessavdv  zou het kunnen zijn dat je een programma opneemt maar dat deze niet in zijn geheel opgenomen is? Dus je opname staat erop en je kan die bekijken maar niet in zijn geheel uitkijken ? Of neemt die helemaal niks op ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tessavdv
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Neen hij neemt gewoon helemaal niets op. Als ik het niet heb gezien kan ik verschillende weken al geen opnames meer hebben. Ondanks dat ik daarvoor weken tot maanden geen problemen heb gehad 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tessavdv  dan zou je eens kunnen zien of je decorder eens uitzet met de knop aan de achterzijde en dan alles herstart. Kijk of je dan opnieuw een opname kan inplannen en of deze ook opneemt. Moest je merken dat die niks opneemt dan is waarschijnlijk je harde schijf kapot. Dan zou je decoder moeten laten ruilen en dan moet je de klantendienst bellen voor een afspraak.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tessavdv
Gewaardeerd verkenner

@patrick2als ik merk dat hij gestopt is kan ik gewoon terug op serie opnemen doen en dan ben ik weer voor een tijdje goed. Maar tot 5 tal  keer toe dat die gewoon na een tijdje gestopt is met opnemen. En iedere keer kan ik gewoon terug serie opnemen doen en is het terug ok voor even zonder hem moeten uit te zetten  

Leden met de meeste pluimen