annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 10-04-20 19h43

Antwoorden: 12 antwoorden

Domi19630
Aspirant verkenner

Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen

Hugh,

Op 28 maart jongstleden bestelde ik telefonisch een surf extra simkaart voor mijn tablet welke gekoppeld wordt aan mijn GO unlimited abo van mijn smartphone. Het probleem is dat ik deze nogsteeds niet ontvangen heb. Een paar dagen geleden belde ik met de klantenservice en ging die persoon een dossier hier over openen, waarop ik antwoordde dat hij in godsnaam toch die simkaart moest op sturen...

Maar ik heb ze nu nogsteeds niet!! Als ik ze volgende week niet heb hoeft het voor mij niet meer en zeg ik mijn Go unlimited abo onmiddellijk op. Als Orange hier mee leest zou ik mijn simkaart maar vlug opsturen...

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
henrietteishimw
Aspirant scout

ik begrijp het antwoord nu veel beter, bedankt!!!

0 pluimen
henrietteishimw
Aspirant scout

Bij de verschillende contactmomenten met hun toen de simkaart later toekwam, heb ik wel meermaals gevraagd of ze mijn oude nummer konden gebruiken en ook bij de bestelling zelf heb ik dat aangeduid dat ik mijn huidige nummer wou. Ik kon het niet nog duidelijker maken, heb het heel veel herhaald, dus ik hoop tenzeerst dat dit mogelijk is anders heb ik geld verspild aan een simkaart. Toch bedankt! ik zal morgen bellen met de klantendienst en hopelijk kunnen ze me verder helpen. Normaal zou het moeten lukken, maar ik zal de nieuwe simkaart nog niet activeren om onomkeerbare fouten te vermijden. 

Bedankt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@henrietteishimw  bel maar wanneer je tijd hebt. Maar technisch is het mogelijk dus geen probleem. Alleen wel ff wat geduld want het is daar drukker als normaal op dit moment maar het komt in orde. Daar ben ik zeker van.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik begrijp de frustratie, maar je moet in deze huidige tijd geduld hebben. Ik heb ook zaken online gekocht en ik moet ook langer wachten dan normaal, maar ik heb geduld. Iedereen koopt online op dit moment en het zijn "mensen" zoals u en ik die echt alles proberen om de bestellingen geleverd te krijgen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Domi19630  hier leest de klantendienst niet mee helaas. Ik begrijp dat het lang wachten is op dit moment maar denk dat er meerdere zijn op dit moment waar een vertraging zit. Ik heb vandaag ook pas mijn bestelling gehad die bijna drie weken geleden is besteld. Het is voor de post net zo druk als voor Orange en iedereen zal er alles aan doen om alles op tijd geleverd te krijgen. Je kan eventueel via messenger sturen of via Twitter om daar eens te horen. Zij zullen je een antwoord geven , wij zijn ook gewoon klant hier.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen