annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TIP: Alle ongelezen topics in één view

Topic gestart op: 26-01-20 22h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

TIP: Alle ongelezen topics in één view

 

Hoi @Totem 

Hier ben ik nog eens met een suggestie.

Het gebeurt al eens dat ik een tijdje niet op Tribe ben geweest of dat er op een korte tijd heel veel gebeurd is.

In dat geval zijn de lijsten met "nieuwe topics" en "nieuwe antwoorden" niet lang genoeg. Als ik dan toch alles wil nagaan moet ik categorie per categorie opendoen en dan kijken of er iets vetgedrukt staat. En dat desnoods enkele pagina's ver ...

Zou het niet mogelijk zijn om ergens een button te plaatsen met "ongelezen posts en antwoorden" waardoor er een view opengaat met enkel de door mij ongelezen items? Desnoods onderverdeeld per categorie, maar wel alles in één view?

Dat is dus niet hetzelfde als de klok bovenaan, die geeft enkel items weer waar ik zelf al aan heb deelgenomen of waarin ik gementioned wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Hoi @Totem 

Hier ben ik nog eens met een suggestie.

Het gebeurt al eens dat ik een tijdje niet op Tribe ben geweest of dat er op een korte tijd heel veel gebeurd is.

In dat geval zijn de lijsten met "nieuwe topics" en "nieuwe antwoorden" niet lang genoeg. Als ik dan toch alles wil nagaan moet ik categorie per categorie opendoen en dan kijken of er iets vetgedrukt staat. En dat desnoods enkele pagina's ver ...

Zou het niet mogelijk zijn om ergens een button te plaatsen met "ongelezen posts en antwoorden" waardoor er een view opengaat met enkel de door mij ongelezen items? Desnoods onderverdeeld per categorie, maar wel alles in één view?

Dat is dus niet hetzelfde als de klok bovenaan, die geeft enkel items weer waar ik zelf al aan heb deelgenomen of waarin ik gementioned wordt.

Ugh @Cdt24801,
Het wordt genoteerd !

Totem's groetjes,
Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat is een heel goed idee. Ik ben ook niet altijd op de tribe en dan is het inderdaad heel makkelijk om het op die manier te doen. Ik sta er 100 % achter !!!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik had niet anders verwacht van u 😋

En natuurlijk een dankuwelletje met pluimpje hé

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

@patrick2 

Ik had niet anders verwacht van u 😋

En natuurlijk een dankuwelletje met pluimpje hé


Voor alle duidelijkheid, ik was dus niet aan het vissen naar een pluimpje, ik bedoelde dat ik aan u een pluimpje gegeven heb.

Verduidelijking voor al diegenen die het verkeerd opgevat hebben ... 😋

P.S. Wat niet wil zeggen dat ik niet blij ben met uw pluimpje hé. Het is dus niet echt nodig om het weer weg te halen ...😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen