annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga : Gratis bellen naar Tempo Giga

Topic gestart op: 15-11-19 00h42

Antwoorden: 6 antwoorden

greg34
Aspirant verkenner

Tempo Giga : Gratis bellen naar Tempo Giga

Kan iemand mij zeggen zo ik heb tempo giga en kan gratis bellen naar het zelfde tariefplan zo wat bedoelen ze daar exact zo mee aub

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Kan iemand mij zeggen zo ik heb tempo giga en kan gratis bellen naar het zelfde tariefplan zo wat bedoelen ze daar exact zo mee aub

Hallo @greg34,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@greg34 

Intussen heeft Totem hier een duidelijk antwoord op gegeven: je belt inderdaad gratis van Tempo Giga naar Tempo Giga, maar er is geen enkele mogelijkheid om dat op voorhand te weten, behalve als je die persoon kent natuurlijk, en het hem/haar vraagt.

De enige manier om het te weten is naar dat nummer bellen en achteraf uw factuur bekijken: aangerekend of niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@greg34  het komt er op neer dat u de Orange circkle heeft. U kan dus van Tempo giga naar tempo giga , onderling , gratis bellen, dus gaat er niks van uw belminuten af. Een abonnement houder heeft dat ook is hetzelfde. Maar die moeten wel op dezelfde factuur staan de gsm nummers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


greg34
Aspirant verkenner

Dus dat is niet naar iedereen van orange dan zo en hoe weet ik dat iemand precies zo tempo giga heeft dank je voor de uitleg

Leden met de meeste pluimen