annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga met domiciliëring of vaste opdracht via bank betalen ? Waarom niet meer ?

Topic gestart op: 07-10-19 12h15

Antwoorden: 5 antwoorden

maclu
Gewaardeerd verkenner

Tempo Giga met domiciliëring of vaste opdracht via bank betalen ? Waarom niet meer ?

Hallo, 

08/2016

Mijn dochter heeft sinds 08/2016 een Tempo Giga (met de bonussen). Destijds kon je de optie "domiciliering" kiezen kiezen. Prima dus . Je kan de betaling niet vergeten. Iedere maand gaat dit keuring van de rekening. Pappa blij, dochter blij... Smiley Vrolijk

08/2019

Ik neem voor dochter 2 ook een Tempo Giga. Maar nu kan de betaling enkel via de app of online. De app kan dan alleen op het toestel met de SIM draaien (van mijn dochter dus) . Dus eigenlijk een heel gedoe om dit maandelijks niet te vergeten. 

Daar ze nog jong zijn, wil ik de financiele kant beheren Dat gaat met de eerste dochter  (automatisch) prima.Smiley Vrolijk.. Voor de 2de heb ik het al  eens vergeten...Gefrustreerde smiley

Zie ik hier iets over het hoofd ? Of kan dit nog op een andere manier ? Het zijn toch dezelfde formules. 

 

Bvb ....Kan ik via een vaste opdracht storten, zodat het juiste nummer toch geladen wordt  ?? 

 

Mvg, Ludo

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@maclu  heb eens ff rond gezocht en het blijkt inderdaad niet meer of niet mogelijk te zijn om met domicilering te herladen. U kan op drie manier herladen. Dat is online en dan betalen met de bankkaart , met de MY ORANGE app of via een herlaad ticket. Weet eerlijk gezegd niet of er vroeger een bepaalde domicilering mogelijk was maar de info die ik vindt betreft geen domicilering via de bank voor herlading. Natuurlijk is er wel buiten de tempo giga om een zen abonnement dat is een vast bedrag dat WEL met domicilering is en dat de persoon in kwestie niet over zijn limiet kan gaan. Maar dit is niet hetzelfde als een tempo giga.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@maclu 

Maar nu kan de betaling enkel via de app of online. De app kan dan alleen op het toestel met de SIM draaien (van mijn dochter dus)

Dat klopt dus niet. Je kan van gelijk welke foon waar de Orange app op draait een andere Orange herlaadkaart herladen.

Je kan dus perfect (ervan uitgaande ook jij een Orange sim hebt) vanop je eigen foon de kaart van uw dochter herladen. En in uw aganda op de foon een maandelijkse herinnering laten afgaan is ook geen grote moeite om eenmalig te programmeren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
maclu
Gewaardeerd verkenner

Ikzelf zit via mijn bedrijf op proximus, niet orange. dan lukt het niet . 

0 pluimen
maclu
Gewaardeerd verkenner

Overgaan naar een ander abonnement ?  Dan mis ik de 4 giga bonus iedere maand.

Het is deze welke voor hun het belangrijkste is ....

Leden met de meeste pluimen