annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe forum vernieuwen als men deze op de gsm gebruikt

Topic gestart op: 15-02-20 11h32

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Tribe forum vernieuwen als men deze op de gsm gebruikt

Misschien zijn er Tribers die de Tribe regelmatig gebruiken via hun gsm en moeite hebben of een probleem hebben met het vernieuwen van de site ' lees naar de hoofdpagina terug te gaan '. Dus je zou dan met je pijltjes en dergelijk op terug moeten gaan om elke keer weer op de hoofdpagina uit te komen. 

Nu heb ik ondervonden dat dit eigenlijk simpeler kan gaan. Als je de Tribe opent op je gsm dan zie je in de linkerhoek staan Orange en ernaast staat Tribe in zwarte letters. Als je op Tribe drukt dan zal je zien dat je terug gaat naar de hoofdpagina. Dus als je geantwoordt hebt op een post of als je andere dingen bekeken hebt moet je dus niet op de pijltjes drukken om terug te geraken maar gewoon op het woord Tribe drukken en je bent terug bij de hoofdpagina. 

Misschien zijn er al die dit wisten maar misschien ook sommige weer niet . Dus bij deze is iedereen op de hoogte.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Thibaultcombes
Rekruut scout

Bedankt voor de zeer interessante tip! Ik ondervond deze problemen ook al eerder

Superbonbon
Ervaren genezer

@patrick2 Bedankt voor deze herinnering! Dat helpt nieuwkomers en mensen die deze truc niet wisten bij het gebruik van een Smartphone/Gsm☺️.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wist ik niet, nooit grprobeerd. Ik klik gewoon even op de NL bovenaan rechts

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

Wist ik niet, nooit grprobeerd. Ik klik gewoon even op de NL bovenaan rechts


Goed gezien!

Dus ook hier, er leiden verschillende wegen naar Rome ... (dus niet allemaal, maar toch ...) 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen