annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe mails

Topic gestart op: 23-08-19 19h08

Antwoorden: 7 antwoorden

Ro
Gewaardeerd verkenner

Tribe mails

OPGELOST

Had een vraag geformuleerd op deze community. Op basis hiervan krijg ik mails van tribe om te vragen of mijn vraag beantwoord werd. Ook mijn status werd veranderd, werd me meegedeeld in een mail.

Alhoewel mijn instellingen in het Nederlands zijn, zijn alle mails die ik ontving van tribe in het Frans gesteld.

Kan dat aangepast worden in jullie bestanden, zodat ik mijn eigen taal beanxoord wordt met de mails die ik van tribe krijg ?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ro  schreef:

Inderdaad, de mail die ik nu kreeg was in het Nederlands gesteld. Opgelost dus.


Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mijn post als "oplossing" aan te duiden? Thx Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ro 

Goed opletten, de taalinstelling zit op verschillende plaatsen.

Je hebt er eentje gewoon bovenaan rechts, maar je hebt er ook eentje in de settings van uw profiel.

Bovendien is het geweten dat zo nu en dan en onder verschillende omstandigheden de mails en berichten inderdaad (gedeeltelijk) in de verkeerde taal zijn. We zullen het maar kinderziektes noemen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ro
Gewaardeerd verkenner

De instellingen NEDERLANDS gedaan, rechtsboven NL en ook bij instellingen voorkeur NEDERLANDS.

Benieuwd of de reacties/mails van TRIBE ORANGE nu in het nederlands toekomen .

 

Ro

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ro  schreef:

De instellingen NEDERLANDS gedaan, rechtsboven NL en ook bij instellingen voorkeur NEDERLANDS.

Benieuwd of de reacties/mails van TRIBE ORANGE nu in het nederlands toekomen .

 

Ro


Zou eigenlijk nu dus wel in orde moeten zijn. Is het ook zo?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Inne
Gewaardeerd verkenner

Heb dit ook voor. Alles in het Frans en heb Nederlands aangeduid. 

Leden met de meeste pluimen