annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange

Topic gestart op: 24-01-20 02h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Andreas3
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet naar Orange

Ik ben nu 3 maanden bij Orange en ik ben er heel blij mee . Ik was eerst bij Telenet maar die blijven maar de prijs duurder maken en na een onaangename gesprek met de klantendienst van hun ben ik gaan kijken bij Orange om over te schakelen.  Ik geloofde het bijna niet toen ze me de prijzen zeiden . Ik heb nu meer en dan nog goedkoper en heel klantvriendelijk.

Nu heb ik alleen spijt dat ik gewoon niet eerder ben over gegaan .

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Mik01
Leidende verkenner

@patrick2 

Denk dat het grote prijsverschil zit in de Mobiele abonnementen. Laat dat nu juist dat zijn dat bij ons bijna niet gebruikt wordt. Met een beetje goede wil heb je bijna overal wifi. Vind het werken met smartphone niks om reden van het kleine scherm. Iedereen wil thuis een tv die niet groot genoeg is en dan werken op zo een klein beeld als een smartphone???????

Bellen met smartphone alleen indien nodig. Sms : we hebben mail. Dat ding is voor ons alleen voor speciale zaken. We hebben twee kolibrie abonnementen. 3 maand aangesloten. 1 gesprek, geen sms, geen data.

Wil daar zelfs vanaf. Denk aan een betaalkaart. Maar eerst eens goed overzien wat en waar.

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Andreas,

hier is er nog zo eentje heel fijn te lezen

dat je dat met ons delen wil.

Dus genieten maar en hun nieuwe reclame is de prijs blijft dit jaar hetzelfde.

Fijne dag nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen