annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstel faq Tribe

Topic gestart op: 22-12-19 13h07

Antwoorden: 9 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Voorstel faq Tribe

OPGELOST

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
NelsonM
Orange-werknemer


@Movieman  schreef:

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 


Hallo @Movieman,

Goede idee ! Ik geef het door an het team 🙂

Groetjes,

NelsonM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
NelsonM
Orange-werknemer


@Movieman  schreef:

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 


Hallo iedereen, 

Hier vind je al een eerste versie van de gevraagde FAQ, we kunnen het ook regelmatig aanpassen 🙂

Groetjes,

Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@NelsonM  schreef:
... knip ...

Hallo iedereen, 

Hier vind je al een eerste versie van de gevraagde FAQ, we kunnen het ook regelmatig aanpassen 🙂

Groetjes,

Nelson 


Dat is al heel fijn, maar hoe kom je daar terecht? De link hier in deze post werkt natuurlijk wel, maar waar vind ik die link terug op de hoofdpagina van Tribe? Als nieuwe Triber zou die toch in het oog moeten springen op de hoofdpagina, niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NelsonM
Orange-werknemer

@NelsonM  schreef:
... knip ...

Hallo iedereen, 

Hier vind je al een eerste versie van de gevraagde FAQ, we kunnen het ook regelmatig aanpassen 🙂

Groetjes,

Nelson 

Dat is al heel fijn, maar hoe kom je daar terecht? De link hier in deze post werkt natuurlijk wel, maar waar vind ik die link terug op de hoofdpagina van Tribe? Als nieuwe Triber zou die toch in het oog moeten springen op de hoofdpagina, niet?

Hallo @Cdt24801,

Je vindt het door op je profielfoto te klikken en daarna op "help" :).
Groetjes,

Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze

OK @NelsonM , bedankt. Nu kan ik het vinden.

Kan dat niet ergens opvallend op de voorpagina medegedeeld worden? Want nu, zeker nieuwelingen, als je het niet weet ga je het nooit vinden.

Trouwens, de inhoud is ook niet overal correct hoor. Ik ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken naar de manier waarop je iemand als vriend kan toevoegen. De manier die in de FAQ beschreven staat is inderdaad hoe wij het graag zouden zien dat het werkt, maar helaas werkt het zo niet. De enige manier om iemand als vriend toe te voegen is van die persoon een PM krijgen. Dan kun je in die PM aanduiden dat je die persoon als vriend wilt of wilt negeren. Niet echt gebruiksvriendelijk dus. En wij hebben reeds vroeger de vraag gesteld om aan te passen .

Hoop doet leven 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen