Jouw community
Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community: gebruiksregels, tips en tricks, suggesties, badges, ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Voorstelling van het Orange team op Tribe

• ik ben dit platform ook even aan het testen. @CandiceV 
Highlighted
Leidende sjamaan

@Laurence2509  schreef:
  • ik ben dit platform ook even aan het testen. @CandiceV 

Canice V zal dit niet meer lezen, is reeds lang weg bij Orange, maar haar opvolgers zullen het wel zien😉

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende genezer

Ik zie deze nu pas. Maar dan zou dat ook mogen aangepast worden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette  schreef:

Ik zie deze nu pas. Maar dan zou dat ook mogen aangepast worden.

Het wisselt allemaal veel te snel .... dat zal wel aan de basis liggen dat ze het niet meer vermeldden wie nu wat doet en is van Orange uit ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Josette 

Het enige dat ik momenteel met zekerheid weet is dat @NelsonM momenteel de Community Manager is. Of er actueel nog andere moderators actief zijn weet ik niet. @AlexandraW bvb heb ik al een tijdje niet meer gelezen ...

Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende genezer

Bedankt Stefaan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Community Manager
Community Manager

@CandiceV  schreef:

Nieuwsgierig wie er mee voor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid op Tribe?

Avatar_Totem-01.pngWe stellen jullie voor: @Totem, onze Grote Wijze.  Hij deelt niet alleen zijn uitgebreide kennis over Orange met jullie, maar staat jullie bij met raad en daad over onze producten en diensten.

Maar vergis je niet! Hoewel @Totem veel weet, maakt hij echter geen deel uit van onze klantendienst. Tribe is een interactief platform voor wederzijdse ondersteuning tussen gebruikers. @Totem zal enkel tussenkomen om informatie te geven die nuttig is voor iedereen.

Je ontmoet ook de Orange-medewerkers.  Zij lezen met plezier mee om beter jullie problemen te begrijpen, ze houden rekening met jullie suggesties en soms chatten ze gezellig met jullie mee.  Daarnaast geven de Orange-medewerkers jullie graag advies, maar ze vervangen zeker de klantenservice niet.

@AssiaA, @NelsonM en @LisaP zijn onze moderators. Ze zijn er vooral om te zorgen dat alles goed gaat en dat iedereen de algemene gebruiksvoorwaarden en de regels en afspraken van de community respecteert.  We zijn er zeker van dat, dankzij jou, Tribe een aangename plek zal worden om een babbeltje te slaan, toch? 🙂

Onze moderators zijn er ook om de antwoorden die jullie geven goed te keuren. Ook waarschuwen ze @Totem als een fout in een antwoord is geslopen of als er aanvullende informatie nodig is.

zijn onze Community Managers. We zijn hier om jullie vragen, suggesties of problemen over de werking van Tribe te beantwoorden.

We zijn hier natuurlijk ook om je te leren kennen. Ga dus maar door en stel jezelf voor! Wie begint er? 🙂

Simon en Céline   

Hallo iedereen !

Je hebt het al zeker gemerkt, het team heeft enkele veranderingen ondervonden, en wie weet wat er nog komt 😄

Ik ben je nieuwe Community Manager en @RizlaineB en @MustafaY zijn je moderators ! Zoals Candice het zei, we zijn er voor jou ! @Totem onze grote Grote Wijze is ook altijd bereikbaar ^^

Groetjes, en tot later 😄

Nelson 

Leden met de meeste pluimen