Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Jurgen
Ervaren verkenner

Re: Voorstelling van het Orange team op Tribe

De beeldkwaliteit is hier hetzelfde als bij telenet.
Kan ook niet anders gezien de Qcam bitrate.
Maar misschien staat er nu een instelling beter op uw digicorder wat bij telenet niet het geval was?
Telenet zond met zijn oudere digicorders standaard een hdmi signaal van 720p dacht ik.
Bij Orange is dat 1080p.
Dat geeft idd scherper beeld.

Wat de pauze betreft. Bij mij werk het precies niet. Dus tijd om dieper op onderzoek te gaan. Smiley Knipoog

0 pluimen
NBA-FAN
Ervaren verkenner

Wat beeld betreft zien wij nooit meer vierkantjes op tv scherm zoals bij Telenet.

BEELD = top

😶

0 pluimen
thomiwilli
Gewaardeerd verkenner

Heeft Orange echt 1080p?! 

0 pluimen
Jurgen
Ervaren verkenner

Oeps, nee. 1080i

0 pluimen
Jakke
Aspirant verkenner

Hier als je tv opstart en digibox van Orange dan komt op tv 1080👌

0 pluimen
thomiwilli
Gewaardeerd verkenner

Zoals bij Telenet dus Smiley Knipoog 

0 pluimen
NBA-FAN
Ervaren verkenner

Was laatst nog bij iemand die Telenet had op breedbeeld tv en had direct deja vu

terug blokjes in beeld en op serieus grote tv is dit echt belachelijke kwaliteit

bij Orange heb ik dit nog niet meegemaakt

gr

0 pluimen
Jurgen
Ervaren verkenner

De decoders bij telenet hebben daar makkelijk last van. Het is een defect in de decoder zelf. Maar je kan ook daar die kosteloos omruilen indien het een huurmodel is voor een andere.
Dit ter zijde.

0 pluimen
Batalion
Aspirant verkenner

Hallo iedereen!

Ik ben David en samen met mijn vriendin en 2 dochters genieten wij elke dag van Orange. Zowel van Orange TV als onze smartphone abonnementen.

Leuk initiatief is dit!

Grtz

Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

Hallo iedereen,

Ik ben een bijna 60-plusser uit Groot-Antwerpen. Zowel mijn echtgenoot als ik hebben een GSM-abonnement bij Orange. Vorig jaar (of is het al langer geleden?) heb ik ook Easy Internet at Home erbij genomen. Dit gebruiken we wanneer we op de camping zitten. Omdat we beiden reeds gepensioneerd zijn, is dit heel vaak.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met deze community. Veel succes in ieder geval, en als ik kan helpen met iets, doe ik dat graag.

Groetjes,

Anita

Leden met de meeste pluimen