Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Loco_Roko
Gewaardeerd verkenner

Re: Voorstelling van het Orange team op Tribe

Hallo 

Ik ben Roko 34jaar, met zoon en dochter genieten we van Orange. Heel veel streaming, online gamen en videos in 4K.

Mvg

Freddy1954
Gewaardeerd verkenner

hallo ik ben Freddy en zal ook dit forum uit proberen indien ik goede dingen kan overbrengen zal ik dat hier ook doen.

ook indien er klachten zijn zal ik ze hier doorgeven 

alvast bedankt voor dit mooi plan die jullie hebben gedaan om het de klant aangenamer en hopelijk gemakkelijker te maken.

Frisse
Aspirant verkenner

Wel, ik vind persoonlijk dit forum niet erg goed.
Het komt een beetje kinderachtig over.
Ook zitten er foutjes in.
Ik moet bv altijd in de html de laatste lijn weghalen voor ik kan posten.
De opzet is niet erg overzichtelijk.
Op de welkom pagina zou een knopje Nieuwe Topic niet misstaan.
Ik plaats dit bericht hier omdat ik nergens een rubriek vind over de opzet van het forum.

De onderstaande melding krijg ik bij iedere keer posten

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Hey,

Ik ben Dennis, Heb 2 pracht van kindjes en een super vrouw. Ben altijd Orange klant geweest en nog steeds. Ik ben een tevreden klant, ook al eens pech gehad maar ik zeg altijd: problemen zijn er om opgelost te worden. Ik ben een volhouder en ik geniet ervan als ik iets niet weet om het dan uit te pluizen tot ik er ales van weet. Heb niet heel veel tijd en ruimte, maar wanneer ik kan helpen doe ik dit met plezier.

Dat was het zo een beetje... :-) 

groetjes Dennis

CandiceV
Aspirant genezer

Frisse schreef:

Wel, ik vind persoonlijk dit forum niet erg goed.
Het komt een beetje kinderachtig over.
Ook zitten er foutjes in.
Ik moet bv altijd in de html de laatste lijn weghalen voor ik kan posten.
De opzet is niet erg overzichtelijk.
Op de welkom pagina zou een knopje Nieuwe Topic niet misstaan.
Ik plaats dit bericht hier omdat ik nergens een rubriek vind over de opzet van het forum.

De onderstaande melding krijg ik bij iedere keer posten

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

Hoi @Frisse! Bedankt voor je bericht en je opmerkingen!

Ik ben echt verrast dat je dit probleem hebt, eerst keer dat we dit horen. We zullen dat onderzoeken met ons technisch  team. 

Over de plaats van je bericht; dat heb je hier goed geplaatst, je zou eventueel zelf een nieuw topic kunnen starten hierover.

Over de "nieuwe topic" op de homepage: we hebben er voor gekozen  daar geen aparte "knop" te plaatsen zo moeten mensen eerst een zoekopdracht maken (en hopelijk iets vinden) maar, je hebt gelijk, het zou interessant zijn om dat knopje daar te plaatsen als er geen resultaten zijn! Staat op de lijst! Smiley Knipoog

Candice

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen