annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag i.v.m. Flybox

Topic gestart op: 09-10-19 10h53

Antwoorden: 3 antwoorden

MorsK
Rekruut scout

Vraag i.v.m. Flybox

Graag zouden wij voor gedurende twee weken internet willen plaatsen in onze lokalen van de jeugdbeweging. Ik heb gelezen dat Flybox een mogelijke oplossing is. Toch vroeg ik me af of er betere alternatieven zijn vermits het maar voor een korte periode is.

Kevin

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@MorsK  naar mijn inzicht in de Flybox de beste manier om internet te nemen voor een kortere periode. Er zijn wel simkaartjes te krijgen waar men mee kan surfen maar dat is speciaal voor een gsm of tablet. Met de flybox moet u wel goede 4G ontvangst hebben maar als dat er is simkaartje erin , activeren en iedereen kan surfen. Wil u het niet meer gebruiken dan gewoon opzeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JohanD
Gewaardeerd verkenner


@patrick2 
Euuuhm even de voorwaarden voor die Flybox erop nageneusd om zeker te zijn van een correct antwoord en ja mijn kennis liet me niet in de steek! Die Flybox kan je enkel maar krijgen als je een abon van 12 maanden neemt! Geen idee wat ze in rekening gaan brengen bovenop die € 39,- die je er bij de start moet voor betalen als je toch vroeger opzegt... Vond daar niet onmiddellijk iets van terug... Misschien best eerst eens informeren want bij die smartphone-pakketten rekenen ze zeeeeeeeeeeeeeeer zwaar de restwaarde aan je door als je vroeger dan afgesproken je abon stopzet/opzegt!!!

Hierbij wat info ivm de voorwaarden voor die Flybox - Modem advantage

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JohanD  nu weet ik niet heel zeker maar toch daagt er iets . Ik dacht dat Orange de flybox ook zo ter beschikking stelde zonder een abonnement. Zie wel eens hier voorbij waaien dat mensen een flybox krijgen als er geen internet is. Nu weet ik natuurlijk niet of het ook daadwerkelijk zo is natuurlijk. De voorwaarden ken ik , een abonnement en men betaald eenmalig een bedrag voor de flybox en men zit er twaalf maanden aan vast. Maar vragen kan nooit kwaad lijkt mij. Zou trouwens ook wel een hele goede manier zijn om klanten aan een tijdelijke internet verbinden te helpen. Weet dat bij Telenet geld kost om dit te doen en dan bedoel ik veel geld en is het voor particulieren bijna onmogelijk om het te vragen dus enkel bussines klanten kunnen dit vragen. Een eigen Mifi router kopen is ook een oplossing he en dan een simkaartje van Orange daarin doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen