annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraagje!? Google mini nest

Topic gestart op: 23-11-19 22h35

Antwoorden: 5 antwoorden

Neleke_7
Ervaren verkenner

Vraagje!? Google mini nest

Hoi allemaal,

wat ik me af vraag... als je zegt "hey google, bel 112! Belt de google mini nest dan naar 112?

anders lijkt me dit een mooie uitvindig voor ouderen die alleen wonen😊

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

@Neleke_7 

Je kan met Google nest, iedereen bellen die in je google contacten staan! Noodnummers kan je tot op heden nog niet bellen!!! 

Je kan ook gebeld worden op je Google nest als jij en je contacten Google Duo instellen, maar dit terzijde.

patrick2
Wijze
Wijze

Heb vandaag de google nest hub gaan halen. Ben er erg tevreden van moet ik zeggen. Bellen ga ik er wel niet mee doen want heb de functie uitgezet.

Maar voor de rest zeer tevreden van de google nest hub kan er nog geen negatief woord over zeggen. probeer enkel nog wat andere apparaten aan de praat te krijgen maar komt wel in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Werkt perfect bij mij.

één minpuntje wel: Ik wil via Google home de standaardspeaker wijzigen naar mijn Sony Bluethooth speaker. Wat op zich wel lukt, maar hij blijft niet staan op m'n gekozen speaker. De volgende dag is de nest zelf terug de standaard speaker en moet ik deze via Google home dit terug instellen! Ik heb nog niet gevonden hoe ik dat klein probleempje kan oplossen. Misschien is het niet op te lossen, maar dat moet ik nog uitzoeken. Voor de rest wel heel tevreden hier.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heel toevallig zit ik een beetje met hetzelfde probleem. Wil mijn gehele sonos systeem erop laten bollen maar krijg het nog niet voor elkaar . Dus spotify speelt maar het moet op de sonos afspelen als achtergrond muziek voor bezoek of als gewoon muziek als men geen tv aan heeft. Maar ook dat lukt nog niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen