annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat scheelt er aan de avatars?

Topic gestart op: 23-12-19 22h13

Antwoorden: 17 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat scheelt er aan de avatars?

 

Ik stel vast dat tegenwoordig al de nieuwe Tribers dezelfde avatar hebben. Met uitzondering van diegenen die zich aanmelden met hun FB profiel, daar wordt de foto dan overgenomen.

Maar al diegenen die zich gewoon aanmelden hebben totaal geen keuze meer. De lijst is gewoon leeg. Iedereen heeft van ambtswege dat blauw zwarte geval, dat tussen haakjes in de gewone normale lijst, die toch behoorlijk lang is, niet voorkomt.

Wanneer ik ga kijken in mijn settings zie ik nog steeds de volledige reeks staan, maar blijkbaar ben ik om één of andere reden een uitzondering.

Daarom deze oproep aan CM en mods: @Totem , @NelsonM , @AlexandraW  kunnen jullie dit eens nakijken aub. En liefst zo snel mogelijk laten corrigeren door de bevoegde dienst.

En het is echt waar, ik heb om het te testen een nieuw testprofiel aangemaakt en ja hoor, ook dat lelijke blauw zwarte ding en verder een blanco pagina in de settings ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  Mijn avatars zijn allemaal weg . Ik kan dus niks kiezen enkel een nieuwe foto 😊


Die nieuwe/andere avatar die je momenteel hebt, hoe heb je dat gedaan? Uw lijst was toch leeg?

EDIT: net uw post gezien die je enkele seconden voor de mijne had geplaatst. Bij deze heb ik het antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Dit is wat ik zie in mijn profiel, nieuweling zijnde op Tribe;

Screenshot_2019-12-23 Mijn instellingen - Tribe(3).png

 

Ik heb dus inderdaad geen enkele keuze en zit dus effectief met de intussen beruchte blauw-zwarte avatar opgescheept.

Als ik dan nog eens lees dat @patrick2 , sjamaan zijnde, ook geen keuze meer heeft, dan ziet de toekomst er niet rooskleurig maar permanent blauw-zwart uit ...

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  Weet wel dat er veranderingen bezig zijn. Dus mijn vermoeden is dat het daar ergens mee te maken heeft. Dat niet elk profiel dit probleem heeft kan ik niet verklaren maar goed we zullen afwachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is wel zo dat vanaf de rang van Aspirant Genezer je zelf een avatar kan uploaden. Dus, ook al is de lijst leeg, je kan dan wel nog steeds zelf eentje uploaden.

Kun jij dat bevestigen, @patrick2 ? Kun jij, ondanks een lege lijst nog steeds zelf een avatar uploaden? Ik kan het wel degelijk, maar bij mij is de lijst ook niet leeg ....

Genezer worden is dus de boodschap 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Nu via de gsm getest en de avatars zijn er weer. Straks eens d’r op de pc kijken als ik thuis ben. Maar het gaat weer dus weer happy me 😁😁😁

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen