annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat scheelt er aan de avatars?

Topic gestart op: 23-12-19 22h13

Antwoorden: 17 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat scheelt er aan de avatars?

 

Ik stel vast dat tegenwoordig al de nieuwe Tribers dezelfde avatar hebben. Met uitzondering van diegenen die zich aanmelden met hun FB profiel, daar wordt de foto dan overgenomen.

Maar al diegenen die zich gewoon aanmelden hebben totaal geen keuze meer. De lijst is gewoon leeg. Iedereen heeft van ambtswege dat blauw zwarte geval, dat tussen haakjes in de gewone normale lijst, die toch behoorlijk lang is, niet voorkomt.

Wanneer ik ga kijken in mijn settings zie ik nog steeds de volledige reeks staan, maar blijkbaar ben ik om één of andere reden een uitzondering.

Daarom deze oproep aan CM en mods: @Totem , @NelsonM , @AlexandraW  kunnen jullie dit eens nakijken aub. En liefst zo snel mogelijk laten corrigeren door de bevoegde dienst.

En het is echt waar, ik heb om het te testen een nieuw testprofiel aangemaakt en ja hoor, ook dat lelijke blauw zwarte ding en verder een blanco pagina in de settings ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
Movieman
Aspirant genezer

@Cdt24801 dit is blijkbaar je stokpaardje nietwaar 😉. Heb het ook eens geprobeerd en ik kan nog aan alle avatars van de community op mijn smartphone alsook foto veranderen of andere avatar als die van de community 🎅😛.

Josette
Wijze
Wijze

Movieman,

vertel me dan eens hoe het komt dat het bij mij, niet op

mijn laptop met Windows 8.1,

niet op de tablet alsook niet op de smartphone werkt. 🤔

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Movieman
Aspirant genezer

@Josette ik spreek alleen over mijn smartphone gebruik zo goed als nooit Tribe op mijn laptop met Windows 10, heb nu terug de test gedaan op de smartphone werkt nu bij mij ook niet meer. Blijkbaar is men volop hieraan bezig. Is voor mij niet zo belangrijk, wat wel zou moeten is dat je een zelf gekozen avatar kan uploaden zonder problemen. Zolang mijn toestel, tv en internet werkt hoor je mij niet klagen tenzij de factuur niet klopt. 

Josette
Wijze
Wijze

Dat is eigenlijk het voornaamste de rekening! 

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen