annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat scheelt er aan de avatars?

Topic gestart op: 23-12-19 22h13

Antwoorden: 17 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat scheelt er aan de avatars?

 

Ik stel vast dat tegenwoordig al de nieuwe Tribers dezelfde avatar hebben. Met uitzondering van diegenen die zich aanmelden met hun FB profiel, daar wordt de foto dan overgenomen.

Maar al diegenen die zich gewoon aanmelden hebben totaal geen keuze meer. De lijst is gewoon leeg. Iedereen heeft van ambtswege dat blauw zwarte geval, dat tussen haakjes in de gewone normale lijst, die toch behoorlijk lang is, niet voorkomt.

Wanneer ik ga kijken in mijn settings zie ik nog steeds de volledige reeks staan, maar blijkbaar ben ik om één of andere reden een uitzondering.

Daarom deze oproep aan CM en mods: @Totem , @NelsonM , @AlexandraW  kunnen jullie dit eens nakijken aub. En liefst zo snel mogelijk laten corrigeren door de bevoegde dienst.

En het is echt waar, ik heb om het te testen een nieuw testprofiel aangemaakt en ja hoor, ook dat lelijke blauw zwarte ding en verder een blanco pagina in de settings ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ben gewoon van mening dat als men een feature voorziet op een forum dat die dan bruikbaar moet zijn ook. Zo simpel is het.

Net zoals dat men badges voorziet voor een bepaalde actie of behaald resultaat dat men die dan ook daadwerkelijk moet toekennen.

Tenslotte is dit een forum en geen saaie klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801

Dat klopt dus ook als een zwerende vinger. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dit is nu toch wel echt straf: nu is bij mij ook alles weg ...

Niet dat het voor mij persoonlijk zo erg is, ik kan nog steeds een eigen avatar uploaden, maar al diegenen die dat niet kunnen en niet via FB aangelogd zijn zitten met de gebakken peren.

En dan vooral de allernieuwste leden, want die hebben dus zelfs hun eerste avatar niet kunnen kiezen en hebben allemaal dat blauw en zwarte geval ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is natuurlijk ook een manier om een probleem op te lossen: in plaats te zorgen dat het opnieuw werkt bij diegenen waar het niet (meer) werkte, het ook onbruikbaar maken bij de enkelingen waar het nog wel werkte.

Zo is het opnieuw voor iedereen gelijk: het werkt nergens ...

OK, deze post is niet echt serieus gemeend, ze zullen er wel aan het werken zijn om het in orde te brengen voor iedereen, maar zo zou het toch ook geïnterpreteerd kunnen worden ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Mijn avatars zijn allemaal weg . Ik kan dus niks kiezen enkel een nieuwe foto 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen