annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weetjes voor iedereen (nuttige apps van Orange)

Topic gestart op: 14-07-19 20h52

Antwoorden: 21 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Weetjes voor iedereen (nuttige apps van Orange)

Beste Tribers,

Ik wou dingen doorgeven, die ik ontdekt heb dit weekend.

* Orange radio app: Bij het downloaden van alle Orange appjes, deed ik verschillende testen uit. Hiermee was ik wel nieuwsgierig wat dit was en hoe het werkte. Heel simpel.

Deze Orange app (via Google Play store downloaden op je gsm), kan je meenemen op vakantie of aan de zee nu herfstweer). Bij het openen zie je verschillende zenders, die je kan beluisteren en je kan ook je selekteren in 'mijn zenders. Heel handig en gratis.

* Orange TV app: Voor iedereen beschikbaar (met of zonder LOVE), kan deze app goed gebruiken als 'Tv gids'. Zo kan ik weten wat er vanavond op tv is en alle Orange zenders staan erin. 

Ik moet zeggen, heel goed verzorgt en overzichtelijk.

Allez, 'k wou het even doorgeven en is dit weetje wel voor iemand van de Tribers, interessant 🙂

 

 

Labels (3)
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Enig idee waar dat aan kan liggen?

EDIT: ik zal uw antwoord morgen wel lezen, ik ga nu maffen. Doehoei.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

nee @Cdt24801  want op de spotify app kan ik ook radio spelen en natuurlijk mijn gekozen muziek maar geen enkel probleem mee. Het is enkel de Orange radio die het op sommige zenders niet doet. Nu heb ik denk ik wel een bepaald idee maar dat klinkt heel stom. Misschien zijn het bepaalde rechten die een zender heeft om af te spelen zodat men de muziekzender niet kan gebruiken in bijvoorbeeld een disco voor muziek te draaien. Maar denk zelf dat dit vergezocht is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen