annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke rangen bestaan er allemaal?

Topic gestart op: 28-11-19 14h13

Antwoorden: 22 antwoorden

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Welke rangen bestaan er allemaal?

Ik ben sinds kort lid van Orange Tribe en vraag me af welke rangen er allemaal te behalen zijn op het forum.

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Godts  schreef:

@Cdt24801 Da's dan ook niet mooi eig dat je doe OTY badge niet krijgt omdat je te rap stijgt zouden ze eig moeten recht trekken vind ik want uiteindelijk ok je krijgt er een cadeau bij bij u OTY badge maar is gewoon ook leuk om ze te hebben los van het cadeau 😢

Ik ga helemaal akkoord met uw redenering en heb hiervoor ook al een zaak lopend bij Orange. Momenteel laat ik het evenwel rusten want ik vind het niet prioritair in de huidige situatie.

Ugh @Cdt24801 en @Godts,

Onze technische diensten volgen inderdaad de toestand. Stuur zeker een bericht naar webcare om een update hierop te krijgen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo ,

 

Zoals @Cdt24801 zegt is dat de goede info 🙂

 

-> Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.

Info over de badges via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies <-.

 

Groetjes,

KJ

Zera
Gewaardeerd verkenner

Er zijn er inderdaad 4 in totaal. 

Leden met de meeste pluimen