Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Welkom op Tribe!

Ziet er goed uit 

Highlighted
Veteraan verkenner

Ik ben nieuw op  my orange tribe, 

En zoek eigenlijk wat hulp en informatie. (Duidelijke informatie.

Over hoe ik zelf iets kan plaatsen, hoe ik badges kan verdien, en hoe ik dit precies moet doen. 

Hetcis mij eindelijk gelukt om me hier op dit forum in te loggen. 

Nu derest nog. 

M v.g., 

Kelly De Belder

Highlighted
Leidende verkenner

Zeer interessant! Dank je voor mij (en anderen) op weg te helpen. 😁

Highlighted
Veteraan verkenner

Welkom en succes!

maar het zal je wel lukken. Als je vragen hebt, post ze maar. Er zijn hier veel mensen die graag hun hulp aanbieden! 😊

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Tnx!

Highlighted
Veteraan verkenner

You’re welcome 😊 

Highlighted
Community Manager
Community Manager

Hallo beste Tribers!

Welkom op Tribe en een groot dank aan al de tribers die aanwezig zijn sinds de start van dit forum! Dankzij jullie deelname groeit de community door en door!

Dit is jullie community, hierop vinden jullie allerlei informatie over Orange en zijn producten.

Op Tribe kunnen jullie ook elkaar  helpen, elke triber kan zijn tips&tricks delen. Trouwens heb je altijd de mogelijkheid om de berichten die je goed geholpen hebben te valideren als "gewaardeerde oplossing", dat zal de hele community helpen!

Denk eraan om jouw bericht in het gepaste onderwerp te posten (Mobile, Love, Fun, #AskOrange, Tribe),

Dat zal ervoor zorgen dat iedereen een duidelijke visie heeft van wat er op Tribe gebeurt. En het aller belangrijkste : Geniet van je ervaring op tribe en tribe erop los !

@Totem waakt over de community samen met de moderatoren @AlexandraW en @NelsonM zodat alles vlotjes verloopt.

En als bonus, een eerste tip voor diegene die het beu zijn om notificaties te krijgen : Je kan het tempo van deze notificaties zelf bepalen via Mijn instellingen -> Abonnementen en bladwijzer !

Hier vind je nog enkele nuttige links om Tribe op zijn best te gebruiken!

We wensen jullie een mooi avontuur op Tribe

Nelson

Highlighted
Gewaardeerde scout

Dankjewel

Highlighted
Aspirant verkenner

nice

Highlighted
Gewaardeerd verkenner