Jouw community
Welkom bij Orange Tribe, de community van Orange. Lees onze tips en tricks voor het gebruik van de community en bekijk onze algemene gebruiksvoorwaarden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Welkom op Tribe!

Ik kan je wel wat bijles geven over orange lol . Als je het niet snapt 😇

Highlighted
Veteraan verkenner

1 pluimpje van mij alvast 😊

Highlighted
Veteraan verkenner

Eens inloggen 2 of 3 maal doe ik . Zo kan ik iedereen die nieuw is helpen.  In de meeste gevallen,  kan je mensen direct helpen.  Omdat de meeste problemen of vragen. We al meerdere keren gezien hebben .

Highlighted
Ervaren genezer

@Zipke 

Ik denk dat @Cdt24801  al veel heeft geholpen, het is niet nodig om deze thread te vervuilen.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik ben hier echt niet mee mee.. 

Wrsch door de quarantaine dat mijnd hersenen niet mee willen.. 

Waar zie ik welke reacties op welk bericht zijn? 🤔🙈

Highlighted
Veteraan verkenner

@Lienth2 

Ja we hebben allemaal,  wat last nu . Het lijkt wel dat we in één oorlog zitten.  MAAR de vijand niet zien . Plus de druk op de mensen . Mensen zijn dat niet méér gewoon,  om there te blijven.  En in de winkels,  houden veel van hun niet aan de regels . 

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Dit was een  reactie op een melding of een vraag van mij, als je gereageerd hebt kan je instellen of je een mail wil krijgen van andere reacties of niet staat onder het icoontje om te posten en zo krijg je telkens een melding... maar idd soms is het wat onduidelijk... veel met  bezig  zijn en dan wijst het zichzelf uit 😉 

Fijne nacht

Highlighted
Veteraan verkenner

@K_S

Zal er in de toekomst , naam bij zetten zo ándere mensen,  mee zijn .

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Zipke  schreef:

@K_S

Zal er in de toekomst , naam bij zetten zo ándere mensen,  mee zijn .

Dat is inderdaad de bedoeling, dat je steeds aanhaalt tegen wie je het hebt. Je weet nooit hoeveel mensen gaan antwoorden en die antwoorden staan dan door elkaar ... Indien je de bestemmeling niet vermeldt is er geen kat die haar jongen nog terug kan vinden ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Lienth24  schreef:

Ik ben hier echt niet mee mee.. 

Wrsch door de quarantaine dat mijnd hersenen niet mee willen.. 

Waar zie ik welke reacties op welk bericht zijn? 🤔🙈

Dat kun je alleen maar zien indien de poster dat zelf ook aangeeft in het begin van zijn post. Door ofwel enkel de naam te vermelden of de originele post geheel of gedeeltelijk te hernemen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen