annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welkom op Tribe

Topic gestart op: 20-08-20 11h28

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Welkom op Tribe

Hallo!

En vooral welkom op Tribe, het forum van Orange!

Met dit forum hopen we je een aangename en praktische plek aan te reiken waarin je de gemeenschap van Orange terug kan vinden, tips & tricks kan delen, een babbeltje kan slaan maar vooral elkaar kan helpen met vragen over onze producten, diensten of gerelateerde topics.

Bovendien zal het een leuke ervaring worden! Hoe meer Tribers je helpt door kwaliteitsvolle informatie te delen, hoe meer badges je kan verdienen. Hopelijk vind je het een fijne ervaring!

Natuurlijk ben ik niet alleen om je doorheen dit forum te begeleiden. Het Orange Tribe Team kan je hier ontdekken.

Om Tribe beter te leren kennen, kan je hieronder praktische informatie over het reilen en zeilen van het forum vinden. Op basis van je vragen en feedback kunnen we zaken aanpassen. Jullie kunnen ook onze FAQ's bezoeken om op verschillende vragen zelf een antwoord te vinden. Onze moderators en Totem zijn natuurlijk wel aanwezig indien nodig.

Aarzel zeker niet om je vragen te posten in de gepaste categorie indien nodig : MobielInternet & TVFun, Orange News!Lounge.

Oké, ik ben al te lang aan het woord, ’t is nu tijd om er zelf in te vliegen!

Ontdek zelf wat Tribe allemaal te bieden heeft, ik blijf hier als je mij nodig hebt! 

 

Labels (2)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen