annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi signaal plots verdwenen

Topic gestart op: 07-09-19 10h52

Antwoorden: 3 antwoorden

FredM
Aspirant verkenner

Wifi signaal plots verdwenen

Hallo, Ik ben een nieuwe Orange gebruiker TV+Internet+Fixed Phone.  De installatie (Siligent modem) is enkele weken geleden perfect verlopen.  Vermits ik een paar kamers in mijn woning heb waar geen Wifi-dekking is zijn er ook 2 x Magic 2 Devolos geinstalleerd.  Gisterenavond omstreeks 22:45 hr kreeg ik op mijn TV die rechtstreekse Wifi  de Siligent heeft een bericht dat het Wifi signaal onderbroken was.  Mijn androidtoestel dat ik dezelfde kamer lag kreeg ook geen verbinding meer.  Toestellen die in verbinding stonden met de Devolo kregen wel nog Wifisignaal.  Ik heb dan geprobeerd om de verloren verbinding te herstellen door het wachtwoord terug in te brengen maar dan kreeg ik steeds een verificatiefout.  Ik heb de modem heropgestart maar nog steeds geen oplossing. Het Wifilampje op de Siligent brandt.  Als ik ga kijken in de beheersconsole vind ik een software versie : 

Softwareversie
D22F.EG00.15.01.OBE.01.05.15
 
Uptime sinds laatste reboot
0 days 10h:54m:53s
Oorzaak laatste reboot
Het resetten als gevolg van een succesvolle software-upgrade
 
11 uur geleden zijn mijn problemen ontstaan.  Kan er iets foutgelopen zijn bij het de update push van Orange ?
 
Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@FredM 

Zoiets kan altijd wel gebeuren. Reset hem eens, dus niet gewoon opstarten. Dat helpt meestal in zulke gevallen.

Indien niet, de klantendienst contacteren om desgevallend de modem om te ruilen want dan is er toch iets mis met het toestel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FredM
Aspirant verkenner

Bedankt voor de snelle reactie Cdt24801.  Indien ik de modem reset, verlies ik dan de settings die de installateur veranderd heeft niet ?  Ik was er niet bij toen de installatie gebeurde en ik weet dus niet welke eventuele wijzigingen aan de fabrieksinstellingen hij gedaan heeft.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@FredM 

Begin anders eens met de stekker helemaal uit te trekken, dus niet gewoon heropstarten. 10 minuutjes wachten en dan opnieuw inpluggen en opstarten.

Dat zou ook al moeten helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen