annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wordt een bericht automatisch opgeslagen ?

Topic gestart op: 11-07-20 10h15

Antwoorden: 13 antwoorden

Vikaatje
Veteraan verkenner

Wordt een bericht automatisch opgeslagen ?

OPGELOST

Hallo iedereen , 

Als je een antwoord aan het typen bent maar je wil even terug naar een vorige pagina blijft je bericht dan staan ( opgeslagen ) of is het dan weg omdat je het nog niet gepost had ? 

Alvast bedankt !  

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@Vikaatje ,

ja dat doet het, je krijgt dan een mededeling ervan.

Probeer maar eens hier met mij?

U hebt inhoud van 10:19 AM automatisch opgeslagen. Komt bovenaan staan.

Laden of Annuleren

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Het wordt opgeslagen om de zoveel tijd, @Vikaatje 

Wat ik doe vanop mijn pc om iets op te zoeken terwijl ik een bericht aan het typen ben, is ergens een rechterklik op doen en in een andere window open doen.  Vandaar navigeer ik verder.

Is ook mogelijk op iPhone/Safari.  Op een link blijven duwen en dan Open in New Tab kiezen.  Ook andere window van waaruit je alles kan doen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@dennispison80  schreef:

Heb je daar last van 


In deze thread wel ja.

Het moet niet steeds allemaal ernstig zijn, er mag eens gelachen en gezeverd worden, maar dan wel op de juiste plaats. Niet in deze thread waar een ernstige vraag gesteld werd en men daarop wil antwoorden om de TS verder te helpen. En bij uitbreiding iedereen met zulke vraag of probleem.

We zijn niet heiliger dan de paus, maar alles heeft zijn plaats. Je mag gerust een thread starten, gewoon om wat te zeveren. Zolang dat niet overheerst is dat geen enkel probleem. Maar globaal genomen trachten wij hier toch een serieus forum van te maken en te houden waar klanten van Orange elkaar helpen door het delen van kennis en ervaring.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dennispison80
Gewaardeerd verkenner

Wat een zever vertel je gie allemaal 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Nieuw, en je direct al populair maken, @dennispison80 

Proficiat

dennispison80
Gewaardeerd verkenner

Goed hè 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Formidabel @dennispison80 

Dit was mijn laatste reactie op een van uw berichten

Leden met de meeste pluimen