annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting nieuwbouw besteld, geannuleerd door Orange!

Topic gestart op: 15-10-19 18h33

Antwoorden: 10 antwoorden

debroederij
Gewaardeerd verkenner

Aansluiting nieuwbouw besteld, geannuleerd door Orange!

We deden op 13 september een aanvraag voor een nieuw Orange internet abonnement. Bijna wekelijks gebeld, dat bleeft maar duren. Zonet nog eens gebeld en Orange medewerker meldt dat onze bestelling CANCELLED staat. Zou zijn omdat we een in een nieuwbouw zitten en Telenet enkel klanten wil migreren en geen nieuwe aansluitingen wil doen. Onze dropkabel ligt al meer dan een jaar klaar, maar Telenet zou die dus niet willen aansluiten voor Orange klanten!

Ik geloofde het zelf bijna niet want we willen echt klant worden, maar dan kan dus niet.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@PeterD1  schreef:

@patrick2 Ik heb dat al geprobeerd bij Telenet om de kabel te laten aansluiten zonder abonnement. Helaas doen zij dit niet en willen enkel de kabel aansluiten na het aanvragen van een abonnement dus veel keus heb ik dan niet.


Zoals ik reeds eerder aanhaalde: Orange moet dat voor u aanvragen bij Telenet. Je bent klant bij Orange en dat hoort bij de dienstverlening. Eigenlijk zou dat voor u worst moeten wezen van wie die kabel eigenlijk is, Orange huurt hem voor zijn klanten en moet dus ook voor zijn klanten zorgen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801Daar heb je gelijk in. Ik ga een aanvraag indienen bij Orange voor alles, als ze ons niet via Telenet kunnen aansluiten dan ga ik naar Proximus denk ik.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@PeterD1 

Ik vind dat een zeer vreemd antwoord van Orange. Je ben klant bij Orange en het is Orange die aan Telenet de aansluiting moet vragen als die er nog niet is. Dat moet je als Orange klant niet zelf bij Telenet gaan vragen.

Ik zou dat nog eens dubbelchecken bij de klantendienst. Als dat echt waar tegenwoordig zo geregeld is, dan is dat ronduit schandalig. Dat is afschuiven van verantwoordelijkheden. Smiley Boos

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@debroederij 

Dat zou ik toch wel zeer vreemd vinden. Ik weet wel dat ook Telenet het momenteel heel druk heeft en misschien wel prioriteit geeft aan eigen klanten, maar zomaar zeggen dat ze geen Orange klanten aansluiten, dat lijkt me toch wel een brug te ver.

Misschien eens langs uw neus weg bij telenet navragen of dat inderdaad zo is. Het zou me eerlijk gezegd verbazen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
debroederij
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen bestelling gedaan bij Telenet, wordt vervolgd...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen