annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

chat

Topic gestart op: 24-09-19 16h34

Antwoorden: 3 antwoorden

KoenM
Aspirant verkenner

chat

is het geen idee om een chatapplicatie te starten voor contact met de klantendienst.

Voor slechthorenden en doven is bellen geen optie. Op dit moment kan ik enkel gebruik maken van een invulformulier voor mail. (met dank aan de community voor de link) Maar dan moet je weer drie dagen wachten of de mensen van de shop lastig vallen.

In de shops zijn ze behulpzaam en vriendelijk, maar meestal moet de klantendienst terug contacteren via telefoon. Met een chat is het veel eenvoudiger te communiceren en neem je veel frustraties weg!

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Aletoeta
Veteraan verkenner

Is idd een heel goed gedacht want meestal staan we met die zaken ni stil hopelijk komt daar verandering in 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @KoenM

 

Chat wordt tegenwoordig minder en minder gebruikt door de opkomst van webcare op social media.
Aarzel niet om onze diensten via Facebook of Twitter te contacteren.

 

Zonnegroeten Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@KoenM 

Geen slecht idee. Veel bedrijven gebruiken zulke functie tegenwoordig.

Misschien even @Totem mentionen om dit door te spelen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen