annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

een nummer opzeggen, abonnement wijzigen...

Topic gestart op: 15-01-20 15h09

Antwoorden: 3 antwoorden

agedrocker
Gewaardeerd verkenner

een nummer opzeggen, abonnement wijzigen...

OPGELOST

Hallo, door omstandigheden met de vervanging van een gestolen flybox, heb ik nu een abonnement voor twee nummers waarvan ik er graag 1 zou opzeggen omdat het niet gebruikt wordt. Tevens zou ik graag het andere abonnement wijzigen naar een "unlimited" met TV enzo. Telefonisch duurt het mij allemaal veel te lang, en de shop hier in Mechelen zegt dat ik daarvoor naar Antwerpen moet. Kan dat allemaal niet online geregeld worden? Dat zou wel zo makkelijk zijn.

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@agedrocker 

Stel uw vraag eens via messenger of twitter. Je zult wel antwoord krijgen en dan weet je wat je kan doen en wat je niet kan doen.

Voordeel is dat je niet aan de lijn moet blijven hangen en/of 15 keer doorverbonden worden.

Nadeel is dat soms wel enkele dagen kan duren vooraleer je antwoord gaat krijgen als het druk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo, door omstandigheden met de vervanging van een gestolen flybox, heb ik nu een abonnement voor twee nummers waarvan ik er graag 1 zou opzeggen omdat het niet gebruikt wordt. Tevens zou ik graag het andere abonnement wijzigen naar een "unlimited" met TV enzo. Telefonisch duurt het mij allemaal veel te lang, en de shop hier in Mechelen zegt dat ik daarvoor naar Antwerpen moet. Kan dat allemaal niet online geregeld worden? Dat zou wel zo makkelijk zijn.

Hallo @agedrocker,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo, door omstandigheden met de vervanging van een gestolen flybox, heb ik nu een abonnement voor twee nummers waarvan ik er graag 1 zou opzeggen omdat het niet gebruikt wordt. Tevens zou ik graag het andere abonnement wijzigen naar een "unlimited" met TV enzo. Telefonisch duurt het mij allemaal veel te lang, en de shop hier in Mechelen zegt dat ik daarvoor naar Antwerpen moet. Kan dat allemaal niet online geregeld worden? Dat zou wel zo makkelijk zijn.

Hallo @agedrocker,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@agedrocker 

Stel uw vraag eens via messenger of twitter. Je zult wel antwoord krijgen en dan weet je wat je kan doen en wat je niet kan doen.

Voordeel is dat je niet aan de lijn moet blijven hangen en/of 15 keer doorverbonden worden.

Nadeel is dat soms wel enkele dagen kan duren vooraleer je antwoord gaat krijgen als het druk is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


agedrocker
Gewaardeerd verkenner

Sorry voor de late reactie, maar dat klopt helemaal 🙂 

het dubbele abonnement is intussen opgelost op die manier. 👍

 

Leden met de meeste pluimen