annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

@rechtzetting dubbele betaling

Topic gestart op: 01-08-20 14h20

Antwoorden: 6 antwoorden

tinneke83
Aspirant verkenner

@rechtzetting dubbele betaling

Korte schets probleem: 

Factuur februari 45.32 euro betaald 09/03/2020

  • Verschillende keren bericht gekregen voor schorsing te vermijden factuur betalen.
  • 16 april: Medewerker gaat het oplossen omdat het geld op een tussenrekening gestort is
  • 22 april: Medewerker zegt dat het niet betaald is. (Want hij werkt bij Orange dus hij zal het wel weten) Verbinding verbroken.
  • 22 april: Volgende medewerker zegt rekening niet betaald. Maar na verder opzoeken en als ik het rekeningnummer gaf was het toch BETAALD! Ze ging het 100 % zeker in orde brengen en factuur als betaald aanduiden NIET DUS!
  • 24 april: chat met medewerker: weer dat betaling niet is doorgegaan. Ik kon best contact opnemen met de bank. Enzoverder….
  • 6 mei: Document KBC bank met betaling van 9 maart 2020 met het bedrag 45.32 euro
  • 7 mei :UITEINDELIJK IN ORDE!

Factuur mei 59.66 euro betaald 26/05/2020

  • 16 juli: Bericht factuur mei niet betaald. Ik betaal direct factuur i.p.v. eerst aan mijn vriend te vragen (die factuur al betaald had!) Dus 2 maal factuur betaald. (mijn eigen schuld) 
  • Medewerker waarvan ik niet snap dat zo iemand op een klantendienst mag  werken. Wat hij me zei waren leugens en onzin (gesprek is opgenomen dus kan worden nagaan) Dus waar het op neer kwam was dat dit bedrag nog een openstaand saldo was van al de betalingen die steeds te laat waren. Wat echt niet waar is!
  • Volgende medewerker gaat zeggen dat ik lieg maar na verder onderzoek spreek ik toch de waarheid en gaat het in orde komen met de dubbele betaling.
  • 17 juli: Bericht Orange, betaling van 59.66 goed ontvangen. U hebt nog 92.77 EUR te betalen. Dus nog steeds is het niet in orde. Die 59.66 zou van die 92.77 afgetrokken worden!
  • 23 juli: dossier stond op afgesloten door vorige collega maar er is niets meegedaan. Medewerker gaat het deze keer oplossen en zegt dat binnen de 5 werkdagen 59.66 euro wordt overgeschreven naar mijn rekening. 
  • Paar uur later weer een bericht gelieve contact op te nemen met u bank betreffende de geweigerde domiciliëring van 59.66. Terwijl jullie de betaling 2 maal hebben.
  • 27 juli: Nog maar eens gebeld en het zal ten laatste vrijdag op mijn rekening staan.
  • 1 aug.: Nu zijn we zaterdag en heb nog steeds niets ontvangen!

Ik ben al meer dan 15 jaar klant nog nooit meegemaakt zoiets. 

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
tinneke83
Aspirant verkenner

Het is ondertussen donderdag en heb nog steeds niets ontvangen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tinneke83  het beste kan je die opmerking door geven via Twitter of Messenger want hier heeft het jammer genoeg geen zin. Jammer te lezen dat er nog niks gebeurd is maar wij kunnen het niet laten gebeuren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


djhammeke
Ervaren verkenner

Soms moeten we zelf wa meer geduld hebben voor het opgelost is 🙂 en tis weer weekend dan zullen ze ook ni veel doen he 

djhammeke
Ervaren verkenner

Heb ook gemerkt soms kan je wel eens wachten erop tot ze het gevonden hebben maar uiteindelijk lossen ze het wel op 

Leden met de meeste pluimen