annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zomertijd vaste telefoon

Topic gestart op: 12-04-20 16h19

Antwoorden: 2 antwoorden

Kimmi
Gewaardeerd verkenner

zomertijd vaste telefoon

OPGELOST

.

wanneer passen ze nu eindelijk eens het zomeruur aan op de vaste lijn ? ! ?

je kan het manueel aanpassen op het toestel maar een kwartier later

staat het terug op winteruur.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kimmi 

Ik ken uw toestel niet, maar doorgaans kun je kiezen tussen atomatsich juistzetten of manueel. Bij automatisch moet je dan meestal een uurzone of locatie ingeven. Als die niet juist staat is het uur natuurlijk verkeerd ...

Zo weet ik nog bvb in een oude gsm dat je kon aangeven of je het zomeruur wilde gebruiken of niet, onafhankelijk van in welke zone je was. Dat was omdat de overgang niet in alle uurzones op dezelfde dag viel.

Los daarvan, op het forum van mijn motoclub is dat nu nog zo: je moet aangeven of je winteruur of zomeruur gebruikt. Los van de uurzone waarin je bent. Pas je dat niet aan staan al uw posts met een"verkeerd" uur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Kimmi  dit ligt niet aan de provider zelf maar aan de instellingen op uw eigen toestel. Een provider kan er enkel voor zorgen dat telefoonnummers door komen of geblokkeerd zijn en dus niet zichtbaar zijn. Betreft een tijd en datum is echt aan het toestel zelf en niet bij de provider.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kimmi 

Ik ken uw toestel niet, maar doorgaans kun je kiezen tussen atomatsich juistzetten of manueel. Bij automatisch moet je dan meestal een uurzone of locatie ingeven. Als die niet juist staat is het uur natuurlijk verkeerd ...

Zo weet ik nog bvb in een oude gsm dat je kon aangeven of je het zomeruur wilde gebruiken of niet, onafhankelijk van in welke zone je was. Dat was omdat de overgang niet in alle uurzones op dezelfde dag viel.

Los daarvan, op het forum van mijn motoclub is dat nu nog zo: je moet aangeven of je winteruur of zomeruur gebruikt. Los van de uurzone waarin je bent. Pas je dat niet aan staan al uw posts met een"verkeerd" uur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen