annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Download limieten

Topic gestart op: 07-11-18 21h19

Antwoorden: 2 antwoorden

HVK2610
Aspirant verkenner

Download limieten

OPGELOST

Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.

Welke optie is er voor heb het best en goedkoopst?

Alvast bedankt voor jullie inzicht.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@HVK2610 het beste gaat zijn de arend voor 40 euro per maand. 20 GB vrij aan volle snelheid daarna ook nog te gebruiken maar tegen.verlaagde snelheid. Dit ook met love combineren want er is bij het vaste internet tot 750 GB per maand. Heb het zelf ook met heel veel Netflix gebruik en ben er nog niet boven geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
LilMier
Rekruut scout



@HVK2610  schreef:

Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.

Welke optie is er voor heb het best en goedkoopst?

Alvast bedankt voor jullie inzicht.


Bedankt!@HVK2610  schreef:

Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo.

Welke optie is er voor heb het best en goedkoopst?

Alvast bedankt voor jullie inzicht.


patrick2
Wijze
Wijze

@HVK2610 het beste gaat zijn de arend voor 40 euro per maand. 20 GB vrij aan volle snelheid daarna ook nog te gebruiken maar tegen.verlaagde snelheid. Dit ook met love combineren want er is bij het vaste internet tot 750 GB per maand. Heb het zelf ook met heel veel Netflix gebruik en ben er nog niet boven geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen